Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Altijd heerlijk, maar erna heb ik immense krampen altijd. Altijd worth it.Hier was het gisteren en vandaag raclette.
Cheeseoverload
![]()
Hier was het gisteren en vandaag raclette.
Cheeseoverload
![]()

De volgende keer je sexbot op voorhand opladen hé.Fucking jaloers.
Ik wilde dat hier met Nieuwjaar doen met mn vriendin maar iedere keer viel de stroom uit![]()

FTFYDe volgende keer je sexbots op voorhand opladen hé.![]()
En was 't lekker en 't recept duidelijk en goed genoeg? Feedback is altijd welkom!Pastasalade met gerookte zalm van kaygell zijn website.

ik had gelezen dat je zoon 4 kilo had binnengespeeldVoor de eerste keer zelf mosselen gemaakt, wat qua moeilijkheidsgraad uiteraard zeer weinig voorsteltZe waren blijkbaar wel lekker want mijn zoon van 4 heeft er een kilo van binnengespeeld. Ik kon er nog net een paar proeven
![]()

Hahah ik vrees nu al voor de gevolgen straks op toilet, ik wil het niet weten wat dat met 4 kg zou zijnik had gelezen dat je zoon 4 kilo had binnengespeeld![]()

De vraag, witte wijn of natuur mosselen.Voor de eerste keer zelf mosselen gemaakt, wat qua moeilijkheidsgraad uiteraard zeer weinig voorsteltZe waren blijkbaar wel lekker want mijn zoon van 4 heeft er een kilo van binnengespeeld. Ik kon er nog net een paar proeven
![]()
Natuur, zo heb ik ze zelf het liefst. Ui, selder en kruidenmixDe vraag, witte wijn of natuur mosselen.

Ik kan er nog altijd niet bij dat ik de eerste ~ 20 jaar van mijn leven geen curry at. Nu gaat dat precies bij allesStraks deze met rauwkostmengeling (overschot), de hond veert alvast heel enthousiast recht telkens de koelkast open gaat, ruikt lekker!Product
www.buurtslagers.be
![]()

Heb nu ook zin in mosselsNatuur, zo heb ik ze zelf het liefst. Ui, selder en kruidenmix![]()
Hier eet ik ze alle 2 wel, toch als mijn moeder ze klaar maakt in de wijn. Zelf maak ik ze natuur. Heb ze 1 keer gegeten aan de zee in de look. Da was echt verassend lekker.Wat houdt je tegen om die zin in praktijk te brengenHeb nu ook zin in mosselsHier eet ik ze alle 2 wel, toch als mijn moeder ze klaar maakt in de wijn. Zelf maak ik ze natuur. Heb ze 1 keer gegeten aan de zee in de look. Da was echt verassend lekker.
Laatste keer dat ik ze met witte wijn at, smaakte die wijn te hard door voor mij en sindsdien eigenlijk niet meer geprobeerd. Met look heb ik ze nog nooit geproefd