Wat heb jij vandaag gekookt?

Voila, de ribbekes zitten er in. Vanmiddag opsmikkelen :p

Honing-mosterd, bbq, gorgonzolacreme en een nieuw probeersel, de saus van Orange Chicken (soja, hoisin, sinaasappelsap en suiker)

Voor het eerst op jouw website, kleine opmerkingen:
- vermijd taalgebruik als "woonachtig", "alsook",... Dat creëert een afstand.
- jouw voor-foto: scherm voor je gezicht waardoor je niet herkenbaar bent, kan evengoed mijn buurman zijn. Eventueel nog eentje aangekleed bijplaatsen zowel voor als na zodat mensen ècht zien dat jij het bent.
- recept met gerookte zalm: bij de ingrediënten staat geen appel, bij de bereiding wél. Yoghurt zonder o.

De rest nog niet bekeken, maar ik raad je zeker aan ofwel alles zelf nog eens na te lezen enkele dagen later of/en door iemand anders na te lezen die niet bang is te corrigeren.

Het was simpel, rijst met bami schijven.

Vandaag gebakken aardappelen met toscaanse burgers.

Voor de eerste keer zelf mosselen gemaakt, wat qua moeilijkheidsgraad uiteraard zeer weinig voorstelt 😂 Ze waren blijkbaar wel lekker want mijn zoon van 4 heeft er een kilo van binnengespeeld. Ik kon er nog net een paar proeven 🤭

Voor de eerste keer zelf mosselen gemaakt, wat qua moeilijkheidsgraad uiteraard zeer weinig voorstelt 😂 Ze waren blijkbaar wel lekker want mijn zoon van 4 heeft er een kilo van binnengespeeld. Ik kon er nog net een paar proeven 🤭
ik had gelezen dat je zoon 4 kilo had binnengespeeld :lol:

Straks deze met rauwkostmengeling (overschot), de hond veert alvast heel enthousiast recht telkens de koelkast open gaat, ruikt lekker! 😁

De vraag, witte wijn of natuur mosselen.

Natuur, zo heb ik ze zelf het liefst. Ui, selder en kruidenmix 👌
Heb nu ook zin in mossels :headshake:Hier eet ik ze alle 2 wel, toch als mijn moeder ze klaar maakt in de wijn. Zelf maak ik ze natuur. Heb ze 1 keer gegeten aan de zee in de look. Da was echt verassend lekker.

Heb nu ook zin in mossels :headshake:Hier eet ik ze alle 2 wel, toch als mijn moeder ze klaar maakt in de wijn. Zelf maak ik ze natuur. Heb ze 1 keer gegeten aan de zee in de look. Da was echt verassend lekker.
Wat houdt je tegen om die zin in praktijk te brengen 😁 Laatste keer dat ik ze met witte wijn at, smaakte die wijn te hard door voor mij en sindsdien eigenlijk niet meer geprobeerd. Met look heb ik ze nog nooit geproefd 🤔

Terug
Bovenaan