Wat heb jij vandaag gekookt?

Zelf balletjes gemaakt van kidneybonen en panko. Blijft een favoriet hier. Simpel en beter dan sommige vegetarische balletjes die je in de supermarkt kan kopen :giggle:

@Z3r0 Hebt gij in uw kast een pakske wraps gevonden dat dringend op moet ofzo? :laugh:

Ziet er voor de rest wel smakelijk uit hoor, daar niet van.

Klopt :biglaugh:

Er zitten er zo 6 in een pak ik moet er toch iets mee doen he...
Ik durf nu wel mijn lunch van vandaag niet meer posten :P

Ik durf nu wel mijn lunch van vandaag niet meer posten :p
tenor.gif

Hier ook een wrap gegeten :unsure:
Met een stoofpotje van linzen/bulgur en tomaten. Toch handig dat thuiswerk.
Ik moet wel eens een cursus food photography volgen.

Heb je voor de bodem één wrap velletje gebruikt of meerdere? Is handig als je snelle jelle wat in elkaar wilt flansen.
Is inderdaad een handige staple om in huis te hebben, just in quesadilla.

Zo van die tarwebloem wraps koop ik wel eens in de winkel, maar als ik Mexicaans maak (bv. taco's) maak ik liever zelf mijn tortilla's van maïsmeel.

Als ik rap wil zijn klets ik een "vochtig" (aka niet al te veel toespijs t.o.v. eieren) omeletje in de pan, en leg daar een wrap op. Daarna kunt ge het gewoon oprollen en eten.

Zondag stoofvlees ( in de slowcooker) met frieten / gisteren gratin dauphinois met burger / vandaag lasanga

nieuw speelgoed is toegekomen uit Germany, een spätzlerasp

es proberen zelf te maken, vaak gegeten op skivakantie.

kaesespaetzle-mit-roestzwiebeln-1920x980.jpg

Zo een wraps kan je ook gewoon invriezen 😉

Maar bon, gisteren Toch ook wraps gegeten.
Boni "voorgebakken kebab" uit de diepvries (keilekker!!!) gebakken, wat sla, tomaat en mais erbij, zelf een sausje gemaakt ergens tussen tartaar en dressing in smikkelen maar!

Met de overschot van de wraps, maak ik soms "wraptaart" :
Wrap op de bodem van een taartvorm, spaghettisaus erover, overschot van groenten zoals paprika, maïs, champignons, ui, tomaat,... Erop, wat kaas, terug een wrap, terug beleggen,... En zo tot de wraps op zijn. 20 minuten in de oven en klaar!

Terug
Bovenaan