Ze zijn bijna op, dus hij hoopt er nog een pak repkes mee te scoren hier.@Z3r0 Hebt gij I have uw kast een pakske wraps gevonden dat dringend op moet ofzo?
Ziet er voor de rest wel smakelijk uit hoor, daar niet van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zijn bijna op, dus hij hoopt er nog een pak repkes mee te scoren hier.@Z3r0 Hebt gij I have uw kast een pakske wraps gevonden dat dringend op moet ofzo?
Die heeft hij van mij dan gekregen.Ze zijn bijna op, dus hij hoopt er nog een pak repkes mee te scoren hier.
@Z3r0 Hebt gij in uw kast een pakske wraps gevonden dat dringend op moet ofzo?

Ik durf nu wel mijn lunch van vandaag niet meer posten![]()
Heb je voor de bodem één wrap velletje gebruikt of meerdere? Is handig voor als je snelle jelle wat in elkaar wilt flansen.Wrap pizza!
![]()
Is inderdaad een handige staple om in huis te hebben, just in quesadilla.Heb je voor de bodem één wrap velletje gebruikt of meerdere? Is handig als je snelle jelle wat in elkaar wilt flansen.
Waar koop je maïsmeel?Is inderdaad een handige staple om in huis te hebben, just in quesadilla.
Zo van die tarwebloem wraps koop ik wel eens in de winkel, maar als ik Mexicaans maak (bv. taco's) maak ik liever zelf mijn tortilla's van maïsmeel.
Afrikaanse kruideniers hier hebben dat vaak, maar je vindt dat bijvoorbeeld ook bij AH.Waar koop je maïsmeel?
Ik gebruik die van Pan.Leuk, ik denk niet dat ik een afrikaanse kruidenier in de buurt heb. Ik ga ze ooks eens proberen maken als ik nog eens bij de AH ben.Afrikaanse kruideniers hier hebben dat vaak, maar je vindt dat bijvoorbeeld ook bij AH.Ik gebruik die van Pan.
Bekijk bijlage 999
Heb je voor de bodem één wrap velletje gebruikt of meerdere? Is handig voor als je snelle jelle wat in elkaar wilt flansen.

Daar begin ik niet mee zoveel lekkere dingen die je er mee kan maken en ik eet dat graagZo een wraps kan je ook gewoon invriezen![]()