Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
receptje toevallig?Daar begin ik niet mee zoveel lekkere dingen die je er mee kan maken en ik eet dat graag
Maar ze zijn op dus gisteren was het: (gemarineerde zalm)
Klinkt heerlijk!Kippenblokjes, tagliatelle en verse champignonsaus. Simpel maar o zo lekker.
receptje toevallig?
ziet er super en makkelijk uit!

Dat valt goed mee eigenlijk, maar ik wil mijn kip niet anders meer. Zo in oven schaal is echt niet lekker persoonlijk.Lijkt me geen leuk werkje om nadien de bakplaat proper te krijgen.![]()
Je kan het braadvocht dat op je bakplaat terecht is gekomen losmaken met een beetje water en dan als basis voor een sausje bij een ander gerecht gebruiken.Dat valt goed mee eigenlijk, maar ik wil mijn kip niet anders meer. Zo in oven schaal is echt niet lekker persoonlijk.
Sap dat uit dit komt zo aan het spit, gewoon hemels.
En eigenlijk heeft deze oven nog niet zoveel gekost ook, rond de 130 euro.

Ik gooi er ofwel aluminiumpapier onder ofwel van die aluminiumbakjes (die van die pizza van nen euroLijkt me geen leuk werkje om nadien de bakplaat proper te krijgen.![]()
) die ik heb platgedrukt. Na een tijdje gooi ik die dan weg en leg ik er nieuwe. Geen gedoe om zwaar te kuisen...Doeme heb vandaag 10 minuten staan twijfelen... aan de versmarktafdeling had ik dat geweten had ik in de diepvriesrayon gaan kijken... alhoewel dat mijne diepvries nu al uitpuilt...Zo een wraps kan je ook gewoon invriezen
Maar bon, gisteren Toch ook wraps gegeten.
Boni "voorgebakken kebab" uit de diepvries (keilekker!!!) gebakken, wat sla, tomaat en mais erbij, zelf een sausje gemaakt ergens tussen tartaar en dressing in smikkelen maar!
?Ik gooi er ofwel aluminiumpapier onder ofwel van die aluminiumbakjes (die van die pizza van nen euro) die ik heb platgedrukt. Na een tijdje gooi ik die dan weg en leg ik er nieuwe. Geen gedoe om zwaar te kuisen...
Doeme heb vandaag 10 minuten staan twijfelen... aan de versmarktafdeling had ik dat geweten had ik in de diepvriesrayon gaan kijken... alhoewel dat mijne diepvries nu al uitpuilt...
Had echter geen zin in de kipversie die er lag, dus maar pittavlees meegenomen. Is niet hetzelfde, maar bon tzal ook wel ok zijn...
hoeveel vlees doe je er normaal gezien van in die zak in 1 wrap ? 100g of je doet maar wat?

En, hoe was de picnic?Als het weer zo blijft, straks met tapas gaan picknicken in het park met de dochter!
Kaasjes, salami, olijven, zongedroogde tomaten, grissini met dip,...

Heerlijk! Enige in het ganse park! En nu net met de overschot van kaas en kerstomaat een omeletje gebakken en daar een glaasje gaspacho bij!En, hoe was de picnic?![]()