Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ziet er idd héél lekker uit - welk type kip gebruik je? Vermoedelijk ook wat room (of mascarpone)?
Meestal gewoon een braadkip omdat daar meer vlees aan hangt. Nu had ik nog wat maïskip van het spit (eigen spit) over van zondag en heb ik 4 bouten bijgekocht.
Ps: in theorie moet je “witte” groenten (bloemkool, schorseneren, aardappelen,…) opzetten in koud water, en gekleurde groente (zeker groene bladgroente) zo snel mogelijk garen in kokend water.
Mooi bord. Zowel het eten als het aardewerkShakshuka:
Bekijk bijlage 39828
Bedankt! Bord is van HKLivingMooi bord. Zowel het eten als het aardewerk
Ik eet tegenwoordig liever pinsa dan pizza. Of beter gezegd: de kant-en-klare pinsa die je kan vinden in de supermarkt is veel lekkerder dan kant-en-klare pizzadeeg. Als ik niet goed weet wat ik wil eten is pinsa snel gekozen. Wat tomaat fijnsnijden met basilicum, burrata/buffelmozzarella en wat krokant gebakken pancetta.Bekijk bijlage 39912
Pinsa met buratta, gegrilde courgette en rucola.
Ook een wat eigen draai aan gegeven: klassieke wortel toegevoegd om een mooiere kleur te krijgen.Recept aub!Bekijk bijlage 39991Bekijk bijlage 39992
Mexicaanse rijst met gebakken buikspek en een salsa salade vergezeld van wat zure room en guacamole.![]()