Nope , maar waarom zelf maken als dat voorgemaakt product even goed van kwaliteit en smaak is als zelf maken .
Net zoals pasta , ja je kan ze zelf maken maar daardoor is de smaak niet beter want ik heb liever spaghetti die tijd heeft gekregen om volledig te drogen dan die verse zelfgemaakte spaghetti slierten (en ja je kan ze ook zo kopen ) maar ik gebruik dus de droge soort die in pakjes verkocht worden
Brood kan je ook zelf maken vanuit bloem en water maar de broodjes die je nog moet afbakken die je in de winkel zo kan kopen ….daar is niets mis mee en smaken evengoed .
Ik maak mijn soep ook liever van verse groenten en zelf getrokken bouillon (in plaats van die blokjes of ja die vloeibare in de potjes ) maar dat is enkel omdat die reeds gemaakte soepen meestal voor mij te zoet zijn omdat ze er suiker in gooien voor de smaak .(en zeker in tomaten soep en dan nog niet te spreken over welke balletjes (als je dat zo al mag noemen ) ze erin gooien
Zo zijn er nog gerechten maar ik slacht ook niet zelf het varken of de koe voor een stukje smakelijke vlees …
Trouwens koop ik soms zulke voor verpakte maaltijden maar geef er mijnen eigen draai aan bij het klaarmaken …kan ook lekker zijn .