Wat heb jij vandaag gekookt?

Ik ga vandaag @kay-gell zijne pad thai maken. Ik heb alleen gene tamarind, dus het zal met azijn moeten. Wish me luck 🙂

Moet dringend eens wat standaard zaken gaan halen bij de asia food center als ik nog eens in de buurt ben.
Good luck! Begin met iets minder azijn voor zeker te zijn. Kunt nog altijd klein beetje toevoegen.
Idem voor de andere saus ingrediënten, begin als basis met iets minder saus en voeg dan naar smaak suiker, vissaus of tamarind toe.

Kruipt wa werk in ma damn :drool: :love:

Zeewolf met cognacpreisaus en champignonrisotto parmesan.

efCx83n.jpg

Kruipt wa werk in ma damn :drool: :love:

Zeewolf met cognacpreisaus en champignonrisotto parmesan.

efCx83n.jpg
Ziet er heel nice uit!

Klein puntje van "kritiek": ik heb mijn risotto liever wat losser. Voor mij wat raar dat je risotto in een vormpje geduwd krijgt en dat zo kaarsrecht blijft staan. :p

Ziet er heel nice uit!

Klein puntje van "kritiek": ik heb mijn risotto liever wat losser. Voor mij wat raar dat je risotto in een vormpje geduwd krijgt en dat zo kaarsrecht blijft staan. :p
Merci.

Ik heb 'm wel graag zo sticky, denk wel dat de parmesan erbij het niet anders mogelijk maakt

Varkenswangetjes in chimay bleu, puree van zoete aardappel en witloof met mayo van eigen kweek (lees, de eieren :p )

nqCVtBr.jpg

@Z3r0 Hebt gij in uw kast een pakske wraps gevonden dat dringend op moet ofzo? :laugh:

Ziet er voor de rest wel smakelijk uit hoor, daar niet van.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan