Super easy dit.
Rijst koken, ajuin en look snijden en de pan in.
Samen met de rijst, wat surimi en wat wokgroenten uit ne zak.
Vissaus,suiker,sesamolie en klaar.
Excl rijst koken is dat 5 min werk. Nieuw go-to gerecht voor als ik geen tijd heb.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jep, ik bewaar die van mij in een afgesloten doosje in de koelkast en dat blijft minstens 2 weken heel vers op die manier.Tis miss ne stomme tip voor de mensen die het niet weten (ik weet dat ook maar sinds 2 weken ofzo)
Maar als ge wilt dat uw koriander wa langer mee gaat dan 4 dagen, gewoon afknippen en in een potje in de frigo steken. Ik kocht altijd plantjes en na een paar dagen op het aanrecht gingen die altijd kapot, ongeacht wat ik ook deed.
Dees is een pak minder moeite.
jep, ik bewaar die van mij in een afgesloten doosje in de koelkast en dat blijft minstens 2 weken heel vers op die manier.
Ik koop ze niet als plantjes, maar in busseltjes bij de Turk.
Die plantjes uit de supermarkt worden ook heel rap en ideale omstandigheden opgekweekt om groot te zijn en er goed uit te zien.Tis miss ne stomme tip voor de mensen die het niet weten (ik weet dat ook maar sinds 2 weken ofzo)
Maar als ge wilt dat uw koriander wa langer mee gaat dan 4 dagen, gewoon afknippen en in een potje in de frigo steken. Ik kocht altijd plantjes en na een paar dagen op het aanrecht gingen die altijd kapot, ongeacht wat ik ook deed.
Dees is een pak minder moeite.
. We hebben wel de luxe om die in volle grond te zetten. Maar in ne pot krijgt ge die even goed groot.Ik koop bij Colruyt altijd koriander in bussels hoor:Ja in de colruyt of Aldi hebben ze da helaas dus ni zo.
Die bussels zijn thans wel heel handig!
Die plantjes uit de supermarkt worden ook heel rap en ideale omstandigheden opgekweekt om groot te zijn en er goed uit te zien.
Dan komen die in een supermarkt en tot slot op uw aanrecht, eigenlijk op een veel te korte periode. Die dingen kunnen daar gewoon niet mee om.
Als ge dat wilt: best zelf zaaien en kweken, gaat veel langer mee. Onze rozemarijn is ondertussen een enorme struik geworden. We hebben wel de luxe om die in volle grond te zetten. Maar in ne pot krijgt ge die even goed groot.
Binnenkort ook wat pulled pork maken op de BBQ en met een gelijkaardige resem toppings mijn broodjes opvullen. Feta wissel ik dan wel in met cheddar.Zeg liever: smaakmakers. Ik doe er ook wat vastere dingen bij, zoals gebakken bloemkool of artisjok. De mogelijkheden zijn eindeloos!Precies nen wrap vol sausjes![]()
Iemand tips voor goede hamburgerbroodjes?