Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een 100% gezooide champignon vind ik echt niet lekker, dus ik zou ze wel apart bakken (in heel veel boter)Vandaag een stoof. Alleen was ik klaar, draaide me om en toen staarden de gesneden champignons me doodleuk aan. Kunnen die er gewoon bij of toch even apart aanbakken?

Barbaren! hetzelfde volk dat half klaarkomt op een bord quinoaEntrecote van Black Angus. Het vet ervan was heerlijk. Dat mensen dat weggooien ...
En dat dan nog opeet ook!Barbaren! hetzelfde volk dat half klaarkomt op een bord quinoa
Extra proteïnen.En dat dan nog opeet ook!
Het is gelukt met room en boter. Maar ik heb er teveel boter in gedaan. Ik voel mij echt slecht nu. Maar de saus was wel oranje !Smeuig oranje = veel room, of mascarpone. En indikken.
Zout!!!Het is gelukt met room en boter. Maar ik heb er teveel boter in gedaan. Ik voel mij echt slecht nu. Maar de saus was wel oranje !
Die pasta, koken met olie of zout in water?
Die pasta, koken met olie of zout in water?
Zout = smaak (probeer eens met en zonder, normaal proef je het. En indien niet gebruik je te weinig)Die pasta, koken met olie of zout in water?

dan smaakt enkel je saus. Pasta gekookt in heel zout water is zelfs superlekker om zonder saus te eten, zonder zout is dat smaakloos.Waarom zout je niet gewoon je saus bij?