Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Varkenshaasje sous vide bereid, mosterdsaus je, gestoofde witloof en een salade van venkel en komkommer.
Varkenshaasje was botermals.
Varkenshaasje was botermals.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

I call it... Fart in a Pan.Nice, heeft dit gerecht ook een naam? Is ideaal om een keto meal van te maken (met noedels op basis van konjac).En dat zijn ook Chinese of Vietnamese champignons als ik het goed zie?

(Er bestaan er heel veel, op allerlei manieren bereid.)Ik zag net deze passeren:Kan iemand een recept delen of aanraden voor tomatensoep?(Er bestaan er heel veel, op allerlei manieren bereid.)
Ik heb het nog nooit gemaakt, maar overweeg dit wel voor het familie/schoolfeest van volgend weekend (dus het moet echt goed zijn, want het is voor gasten).
Gewoon doen waar ge goesting in hebt. Is het buiten 35 graden en ge wilt kaasfondue? Doe maar op!Het is er het weer niet voor.
Maar fokitall! Ik maak me een Paella.
Idd simpel recept. Ik merk wel "2 kampen" bij tomatensoepen: die met verse (rijpe) tomaten ofwel tomaten uit blik (zoals in deze video). Ik ga beiden eens proberen en zien wat wij het lekkerste vinden.Ik zag net deze passeren:Heel simpel recept (zelf nog niet geprobeerd).
Gewoon doen waar ge goesting in hebt. Is het buiten 35 graden en ge wilt kaasfondue? Doe maar op!

Daarover. Begin deze maand nog eens live gemerkt dat de paella met socarrat precies eerder in het Noorden zo wordt klaargemaakt en in het Zuiden ze precies een "nattere" paella klaarmaken. Niet minder lekker trouwenstzal wel zijn.
En de socarrat was weer perfect gelukt
man, die heeft gesmaakt.
.
. Al kan ik nog steeds niet goed dresseren.Mooi bord en ziet er lekker uit. Post hier eens wat vaker poeperman.kabeljauwhaasje met schubben van courgette, met hollandaise, bloemkoolzalf, geroosterde wortelen, garnalen in bierbeslag en spinazie-lookolie.
![]()
![]()
Heel lekker. Schubben moesten veel kleiner om de vis-look te hebben, maar ik vond geen kleinere.
Garnalen waren lekker maar mijn vet was niet warm genoeg, dus niet zo crispy.
Mooi en heel lekker bordje, al zeg ik het zelf. Al kan ik nog steeds niet goed dresseren.
In het bbq-topic durf ik ook wel eens posten, maar dat zijn meer hompen vlees en burgers. kabeljauwhaasjefilet met schubben van courgette, met hollandaise, bloemkoolzalf, geroosterde wortelen, garnalen in bierbeslag en spinazie-lookolie.
![]()
![]()
Heel lekker. Schubben moesten veel kleiner om de vis-look te hebben, maar ik vond geen kleinere.
Garnalen waren lekker maar mijn vet was niet warm genoeg, dus niet zo crispy.
Mooi en heel lekker bordje, al zeg ik het zelf. Al kan ik nog steeds niet goed dresseren.
Alles bij elkaar anderhalf uur ofzo? Vooral die wortels heeft wel wat tijd gekost. Moet op zich wel lukken op een uurtje ook, maar mocht niet teveel lawaai maken (mijn vrouw had teamscalls in den bureau ernaast)Mooi bordje.
Hoelang ben je daar aan bezig geweest?