Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer het eens met hoisin saus ipv soja, verder dezelfde ingrediënten. Is echt hemels lekker!Kip Cashew, volgende keer minder soja saus want 't was nogal zout.
Thanks, ga het straks op de boodschappenlijst zetten.Probeer het eens met hoisin saus ipv soja, verder dezelfde ingrediënten. Is echt hemels lekker!
De lijst van dingen die ik wil maken die ik in dat soort van filmpjes gezien heb blijft maar groeien ...ik had op 1 of andere reel (of hoe heet dat, die korte filmkes zonder recept) op instagram een ovenschotel gezien met individuele ribbekes (low & slow gegaard, in een BBQ saus met groentjes
ga ik es namaken.

geef hier nog eens een seintje als het topic live staat, dat ik het zeker niet mis.Even een kleine aankondiging: ik zal weldra een nieuwe thread starten: De BG kookclub. Bedoeling zal zijn dat elke 2 weken 1 member een recept post, met goede instructies, en dat de andere members gedurende 2 weken de kans krijgen om dit recept ook te maken, met hun eigen touch. Dit mag zo moeilijk (alles zelf maken van scratch) tot zo simpel mogelijk (alles voorgemaakt) zijn. Per recept zal er een nieuwe thread gemaakt worden, zodat we op de duur een mooi overzicht van verschillende gerechten krijgen. Als iemand zich al kandidaat wilt stellen, mag dat al via pm naar mij of gewoon in de thread van het 1ste recept. Ik probeer dit weekend het eerste recept te posten!
geef hier nog eens een seintje als het topic live staat, dat ik het zeker niet mis.
Mijn schoonvader doet dat al jaren met een bende vrienden. ontstaan als "gouden kroket" om de beste (garnaal?)kroket te maken maar nu is dat van alles
Het warmste verspakket pasta met spekjes van Jeroen Meus.
Bekijk bijlage 25552

Ziet er fantastisch uit - ga ik ook eens proberen - nog nooit fond gebruikt in ajuinsaus.Vleesbrood, ajuinsaus met rundsfond en luikse stroop, gebakken patatjes en boontjes.
![]()
Ziet er fantastisch uit - ga ik ook eens proberen - nog nooit fond gebruikt in ajuinsaus.
Ga ik zaterdag maken, en zal normaal deel uit maken van de eerste BG kookclub!Moet ik eens proberen: aardappelen krokant geroosterd in de oven in ganzenvet.
Hoeveel airfryerversies wil je?Ga ik zaterdag maken, en zal normaal deel uit maken van de eerste BG kookclub!