Wat heb jij vandaag gekookt?

IMG_5214.jpeg

Pasta met room, kruidenkaas, kruiden (paprika, look, peper, zout), kip en parmezaanse kaas.

Gewoon spaghetti bolognese met kruiden :

Gochujang :drool:

Pasta met scampi, worteltjes en een tomatenroomsausje met daar wat gochujang onder...
Tegenwoordig draai ik dat overal in denk ik...
Moet ik ook eens in huis halen. De pikante sambal van Koningsvogel van AH vind ik wel erg lekker en een stuk interessanter dan die eentonige van Suzy Wan, maar gochujang is gefermenteerd en bevat miso ergo umamibom.

Moet ik ook eens in huis halen. De pikante sambal van Koningsvogel van AH vind ik wel erg lekker en een stuk interessanter dan die eentonige van Suzy Wan, maar gochujang is gefermenteerd en bevat miso ergo umamibom.
Sinds ik die in huis heb gaat de sambal bijna nooit meer open.
Af en toe een tripje naar de Aziatische supermarkt voor mijn voorraad ingrediënten...

Niet te hard laten koken? Bij magerder vlees is dat vaak nefast..
Viel al bij al nog mee toen ik het opwarmende. Volgende keer op een lagere temperatuur en sneller afzetten. Mager vlees is nogal delicaat. Ditmaal kruidnagel en jeneverbessen erbij gedaan naast tijm en laurier en dat was wel een meerwaarde.

Viel al bij al nog mee toen ik het opwarmende. Volgende keer op een lagere temperatuur en sneller afzetten. Mager vlees is nogal delicaat. Ditmaal kruidnagel en jeneverbessen erbij gedaan naast tijm en laurier en dat was wel een meerwaarde.
Zeker voor drie uur zou ik eerder rond de °C 110 in de oven gaan. Even rusten kan ook nooit kwaad.

Terug
Bovenaan