Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een goeie 4 koffielepels bijgedaanHoeveel bruine suiker? Gisteren een wat zoetere wildstoofpot gegeten op restaurant en dat ga ik toch ook wel eens proberen. Peperkoek met siroop erbij helpt ook wel, maar niet zoveel.
Just de laatste meegenomen in Holsbeek ! Top!Voor de chefs hier. Er staat in de Action een ovalen 29cm gietijzeren cocotte van Zwilling voor 30 euro. Ziet er een oudere reeks uit maar desalnietemin: koopje. Ik ben er mij snel 1 gaan halen.
10/10Bekijk bijlage 25081
Pasta Alla Puttanesca.
Heel makkelijk en snel om te maken. De pitten uit de olijven krijgen is het meeste werk. En super lekker, meer smaak dan een gewone tomatensaus.
Groot gelijk. Het moest inderdaad snel gaan.10/10
(Maar zou eigenlijk een half puntje moeten aftrekken omwille van de bord dressering)

Begrijpelijk, nog meer dan de mooie 'Instagram'-foto is de beleving (als het nog warm is) van tel. Alhoewel ik nog nooit olijven heb geproefd ziet dit er wel heel lekker uit!Groot gelijk. Het moest inderdaad snel gaan.![]()
Individueel zijn de ingrediënten waarschijnlijk niet echt lekker (al ben ik wel fan van olijven), maar de combinatie van de ansjovis, kappers en de olijven zorgt echt voor een tomatensaus met wat extra kick.Begrijpelijk, nog meer dan de mooie 'Instagram'-foto is de beleving (als het nog warm is) van tel. Alhoewel ik nog nooit olijven heb geproefd ziet dit er wel heel lekker uit!
Tijd voor een kookclub waar we allemaal hetzelfde gerecht maken.Bekijk bijlage 25081
Pasta Alla Puttanesca.
Heel makkelijk en snel om te maken. De pitten uit de olijven krijgen is het meeste werk. En super lekker, meer smaak dan een gewone tomatensaus.
Ja, gelukkig zitten er groentjes in.Simpele pasta met wat er nog in huis was.
Kipfiletke in stukken gesneden en krokant gebakken, room bij, potje boursin erin oplossen en bloemkool roosjes in fijngekookt (dan zien de kinderen niet dat ze groenten eten)

Ja, gelukkig zitten er groentjes in.![]()
Afhankelijk van de hoeveelheid room en boursin.Telt bloemkool niet meer als groente?
Afhankelijk van de hoeveelheid room en boursin.
Dat ziet er niet slecht uitBekijk bijlage 25230
Winterse ovenschotel met pompoen, spruitjes, aardappel, raapjes, kielbasa en blauwe kaas...
Direct opeten met een romig champignonsausje!