Wat heb je vannacht gedroomd?

Vannacht een zwaar beangstigende droom gehad.

Ik was terminaal ziek met nog slechts enkele uren te leven. Ik was omringd door naasten. In het begin kon ik nog heel wat doen en zeggen maar na verloop van tijd voelde ik het leven uit mij wegvloeien. Dan kon ik naar mijn geliefden niets anders meer uitbrengen dan simpele oneliners zoals "ik zie jullie allemaal graag" maar ik wou eigenlijk een veel diepgaandere afscheid nemen. Dat lukte echter fysiek niet meer. Enorm frustrerend en beangstigend. Ik vroeg mij af hoe mijn kinderen er later zouden uitzien. Ik vroeg mij af met wie mijn vrouw een nieuwe relatie zou beginnen en wou haar nog wat tips geven in haar keuze.

Deze momenten werden afgewisseld met een gevoel van doodop te zijn en een soort aanvaarding dat ik zou sterven.

De droom bleef aanslepen en ik zou uiteindelijk nog de 3de dag gehaald hebben, nog steeds terminaal ziek met het vooruitzicht om binnen luttele uren te sterven. Tot ik wakker werd.

Moet ik mij zorgen maken? :S:S

Toch maar eens stoppen met roken denk ik.
 
Droom of dromen waren Contacten met verschillende vrouwen die in mekaar overliepen en die al dan niet eindigden met een kus of knuffel. Met een vreemd gevoel wakker geworden.
 
Al maanden droom ik met alles wat te maken heeft met de dood, dan kwam de operatie van men vrouw waar het nu goed mee gaat. Maar het stopt niet het zijn wel rare dromen met mensen die er niet meer zijn voornamelijk mijn moeder en vader.
 
Bah klote droom gehad. (gelukkig op het laatste stukje van de nacht want was om 6 u al eens wakker geweest).


Ik zat met een Rus op kot in een universiteit. En die toonde heel de tijd dierenmishandel filmpjes op het "darkweb" aan mij.
Constant ik de gemeenschappelijke PC aan zette had hij een script lopen om zo'n dingen te tonen aan mij.
Hij vond dat ik in een happy droomwereld leefde, en dit "moest zien". :wtf:

Was blij dat de wekker af ging, en ik mocht gaan werken.
 
weer vreemde droom.

Ik ging de RITUALS binnen om oogcrème te kopen. Verkoopster toont me prijs en doos. Ik zeg oké is in orde, ik koop het.

Ik wandel buiten en doe het doosje open en zie er een heel kleine versie van in zitten.
Kga terug naar binnen om dat aan te kaarten. Neemt ze me mee naar het bureau van de manager. komen daar 7 buitensmijters me in elkaar meppen en buiten zwieren.
 
Ik was ergens in een vrij doods tuinfeestje op zoek naar ijsblokjes in de verschillende chirokampachtige tenten, maar kon er geen vinden. In mijn zoektocht stootte ik ook al eens iets om, dat dan half op de voet van iemand viel. Waardoor ik nog meer ijsblokjes nodig had om op die voet te leggen.

Dan was er ook een moord gepleegd (broertje van een kennis), en was er weer een kind vermist. En dan werden er in die tuin ineens de rode schoentjes gevonden van dat vermist kind.
 
Ik was met mijn vriendin in een bos 's avonds en er kwamen twee louche kerels met ons babbelen. Naïef en beleefd babbel ik wat terug terwijl mijn vriendin er geen gerust gevoel bij had. Ik zeg haar nog dat ze niet moet overdrijven en niet direct slecht mag denken van mensen. Het volgende moment hebben die twee mannen ons subtiel uit elkaar gekregen en proberen die ons aan te randen/verkrachten. Na een hele worsteling slaag ik erin te ontsnappen en mijn vriendin te helpen, samen lopen we weg.
Dan zijn we in een donker steegje aan het wandelen, op zoek naar politie om ons verhaal te doen. Kom ik daar opnieuw een rare snuiter tegen en begin ik daar tegen te wenen en mijn hart te luchten dat ik net ben aangerand....
Toen werd ik wakker.
 
  • Support
Waarderingen: 515
weer een freaky droom.
over mijn nicht die op de PS2 kwam spelen (fifa 2004), om daarna sex er mee te hebben..
Hoe kom ik daar nu weer bij
 
deze week naar tandarts geweest, en nog es de blade trilogy bekeken.

Kwam ik uit op deze vreemde droom: Op de tandarts stoel werd ik plots vast gebonden, en kwamen vampieren mijn broek uit doen. Maar niet voor een BJ maar voor mijn bloed te zuigen. En ze lieten me aan een soort dialyse systeem waarbij al mijn bloed werd afgetapt tot ik net niet ging sterven, om van zodra ik nieuw bloed had, weer afgetapt te zien worden.
 
deze week naar tandarts geweest, en nog es de blade trilogy bekeken.

Kwam ik uit op deze vreemde droom: Op de tandarts stoel werd ik plots vast gebonden, en kwamen vampieren mijn broek uit doen. Maar niet voor een BJ maar voor mijn bloed te zuigen. En ze lieten me aan een soort dialyse systeem waarbij al mijn bloed werd afgetapt tot ik net niet ging sterven, om van zodra ik nieuw bloed had, weer afgetapt te zien worden.
En ik die dacht dat vampieren altijd voor de nek gingen.

Of hebben ze dat toch gedaan en enkel uw broek uitgedaan om te lachen?
 
  • Haha
Waarderingen: 515
bloed is bloed, en dat weet jij ook.

Al krijg ik nooit geen muggenbeten. Ik denk dat die muggen bij zichzelf denken: van hem gaan we niet drinken, ziet da we dronken worden :p
 
Terug
Bovenaan