Wat heb je vannacht gedroomd?

Twee maal op rij vrij gemene nachtmerries: gisteren zat ik in een soort concentratiekamp en moest ik kijken op martelingen. Ik stond op een bepaald moment voor een licht geopende deur, ik voelde aan wat gras - geen idee waarom - maar bleef kennelijk in dat kamp.
Vannacht dan nog een stap meer ongemakkelijk met een droom over het hebben van een baby, het was mijn oudste, en die stierf in mijn armen. Waarop ik een enorme hoop enveloppes ‘moest’ openen vol herinneringen aan die baby. Was zo wakker worden met een extreem paniekerig gevoel.
 
Mijn vrouw vraagt quasi elke ochtend wat ik heb gedroomd ...
Onlangs heb ik over mijn ex vrouw gedroomd. Dat heb ik toch maar wijselijk verzwegen om geen ambras te hebben.
Zijn er nog mensen die in relatie zitten, en die soms dromen over vorige partners?

Als dit maar heel af en toe gebeurt, zie ik daar geen graten in. Moest dit frequent gebeuren , lijkt me dat wel een teken aan de wand.
 
Mijn vrouw vraagt quasi elke ochtend wat ik heb gedroomd ...
Onlangs heb ik over mijn ex vrouw gedroomd. Dat heb ik toch maar wijselijk verzwegen om geen ambras te hebben.
Zijn er nog mensen die in relatie zitten, en die soms dromen over vorige partners?

Als dit maar heel af en toe gebeurt, zie ik daar geen graten in. Moest dit frequent gebeuren , lijkt me dat wel een teken aan de wand.
Hangt vooral af van het type droom lijkt me eerder?
Ik heb recent gedroomd dat mijn dochter een dodelijk ongeluk kreeg onder mijn hoede en mijn ex woest was op mij. Zie niet in waarom ik zo iets zou moeten verzwijgen tegenover mijn partner, weinig kans dat daar ambras uit voort komt... :unsure:
 
Hangt vooral af van het type droom lijkt me eerder?
Ik heb recent gedroomd dat mijn dochter een dodelijk ongeluk kreeg onder mijn hoede en mijn ex woest was op mij. Zie niet in waarom ik zo iets zou moeten verzwijgen tegenover mijn partner, weinig kans dat daar ambras uit voort komt... :unsure:
Oh, daar zou hier toch een gepikeerde opmerking of twaalf uit komen, ik begrijp @TRUMP hier wel (😱)
Heel af en toe droom ik over mijn allereerste kerel maar dat zijn eens te meer zware nachtmerries en van het soort dat ik bijna ‘eternal sunshine spotless mind’ zou overwegen, zo een droom waar je echt vecht om wakker te worden.
 
Hangt vooral af van het type droom lijkt me eerder?
Ik heb recent gedroomd dat mijn dochter een dodelijk ongeluk kreeg onder mijn hoede en mijn ex woest was op mij. Zie niet in waarom ik zo iets zou moeten verzwijgen tegenover mijn partner, weinig kans dat daar ambras uit voort komt... :unsure:

Oh, daar zou hier toch een gepikeerde opmerking of twaalf uit komen, ik begrijp @TRUMP hier wel (😱)
Heel af en toe droom ik over mijn allereerste kerel maar dat zijn eens te meer zware nachtmerries en van het soort dat ik bijna ‘eternal sunshine spotless mind’ zou overwegen, zo een droom waar je echt vecht om wakker te worden.
Hmm ik weet niet meer precies wat er juist in mijn dromen is gebeurd,
want zoals hier nog anderen hebben aangehaald: Na een paar uur is de volledige plot van de droom zo vaag als iets. Als ik het niet opschrijf ben ik die binnen de kortste keren vergeten.
MAAR een nachtmerrie scenario was het zeker niet, kan ook niet, want ik heb met haar eigenlijk nooit nog maar de minste ruzie gehad. Dat was eigenlijk een heel mooie relatie, waardoor dromen zeker nog steeds gerechtvaardigd zijn. Al kan ik me wel inbeelden dat dit gevoelig ligt voor nieuwere partner. Nog maar haar naam vernoemen, en ze springt al in de gordijnen :D (ik heb zelfs eens gedroomd dat mijn huidige vriendin al mijn harde schijven heeft gewist met foto's van haar, maar goed, das een andere droom)
 
Ik heb vanacht gedroomd dat ik een vlieg was, in een spinneweb. Constant bang dat de spin me ging opmerken en in een cocon ging draaien...
Zou het te maken hebben met de district attorney van NY die @realDonald in de bak wil steken? Ik weet het niet.
 
Ik weet nog vaag iets van een Ponzischeme en dat ik met @Wannez een vragenlijst invulde over zijn verleden. Weet het niet meer precies maar ben er zeker van dat de kottekes wel te klein geweest zullen zijn! 😈
 
Ik weet nog vaag iets van een Ponzischeme en dat ik met @Wannez een vragenlijst invulde over zijn verleden. Weet het niet meer precies maar ben er zeker van dat de kottekes wel te klein geweest zullen zijn! 😈
En had die vragenlijst te maken met het ponzischeme? :unsure:
 
Net wakker geworden met de droom dat ik 9 weken zwanger was (yikes!) En we er op 1 of andere manier van uit gingen dat het van mijn ex was waarvan ik nog aan het scheiden was... Tot plots de vraag kwam of het wel van hem was of van @MisterV? En of hoe mijn anticonceptie dan zo kon falen?
Kortom: we starten de dag met een nachtmerrie! 😭
 
Net wakker geworden met de droom dat ik 9 weken zwanger was (yikes!) En we er op 1 of andere manier van uit gingen dat het van mijn ex was waarvan ik nog aan het scheiden was... Tot plots de vraag kwam of het wel van hem was of van @MisterV? En of hoe mijn anticonceptie dan zo kon falen?
Kortom: we starten de dag met een nachtmerrie! 😭
Als het van mij is dan heeft die uroloog toch de verkeerde dingen doorgeknipt :unsure: Dus 't zal toch van uw ex zijn!
 
Mijn vrouw en ikzelve deelde een villa in een bos met Putin en zijn vrouw. Eerste helft van de droom ging over het ontwijken van die 2 want het was altijd ambras met Putin constant ah brullen.

Andere helft van de droom ging over hoe de kelderverdieping door mijn schuld in brand was geschoten en zowel mijn hond als Putin zijn vrouw waren opgebrand.
Putin was best vergevensgezind.

Da's al wel de mafste van't jaar.
 
Laatst bewerkt:
Al twee dagen op rij gedroomd over hele meutes kakkerlakken op de muur die ik afschoot met een loodjespistool.

Heel raar.
 
In een klooster/internaat met veel hout was ik op de vlucht voor een soort van moeder overste. Een vrouw met lang blond haar vluchtte mee en toonde me de weg door allemaal gangen en deuren.
Gisteren wel de nieuwe Mario film gaan kijken 🤔
 
Terug
Bovenaan