Wat heb je vannacht gedroomd?

Ik heb gedroomd dat ik loser de mod, tegen kwam op de E40 terwijl hij affiches aant zetten was voor beyondgaming reclame :crazy:
 
Ik heb vaak heel levendige dromen. De laatste tijd droom ik vaak dat ik wordt neergeschoten. Zeer realistisch en ik wordt pas wakker als ik in het ziekenhuis op de operatie tafel lig... Maar alles daarvoor voel ik dus echt..
 
Enige wat ik me van vannacht herinner, is dat ik met een gele Lamborghini rondreed. Iedereen die me IRL kent, is nu de koffie/cola door zijn neus aan het spuiten van het lachen. 🙈
 
Van wat ik mij herinner heb ik deze morgen gedroomd dat mijn vrouw mij naar m'n werk aan het voeren was en ondertussen ging mijn gsm af en... 't was mijn vrouw die aan't bellen was :unsure:. Het enigste dat ze tegen mij zei was dat ik iets uitgestoken had en dat ze niet tevreden was, en verder wou ze niets zeggen. Dus zei ik tegen mijn vrouw die bij mij in de auto zat dat mijn vrouw die ik aan de telefoon had het weer aan't uithangen was en dat het altijd hetzelfde is.

De droom is abrupt ten einde gekomen doordat m'n vrouw mij door de babymonitor (baby slaapt momenteel bij ons op de kamer) riep, mij aan't uitlachen was omda'k blijkbaar luidop aan't dromen was en ze zo deels van de conversatie heeft kunnen volgen.
 
Vannacht gedroomd dat ik met een vriend in een weide stond met paarden, en één van de paarden kwam met ons spelen/dollen.
Het volgende moment stond ik thuis in mijn living, samen met die vriend en dat paard.

Ik had de neus van dat paard vast, maar hij trok zich weg waardoor zijn neus volledig afscheurde.
Daardoor was ik helemaal in shock, maar mijn vriend kon het niet veel schelen want die bleef gewoon verder tv kijken.
Dan werd het paard ineens heel klein (zoals een kat) en ging op m'n salontafel liggen, verder aan het afzien van z'n verwonding. :unsure:
 
Wat ik vaak heb als ik snachts meerdere keren wakker schiet en meteen terug slaap... ik van droom naar droom wandel..
Deze zijn dan ook vaak het betere werk van Steven Spielberg ..
Zelf buikslaper...als ik dan toch zo moe ben en in slaap val op men rug. Garantie op droom. Raar wel.
 
Ik heb een paar dagen geleden gedroomd dat ik op de trouw van mijn beste kameraad zijn zus was. Die is wel al getrouwd afaik, en ik heb die al zeker 20 jaar niet gezien. Echt bizar.
 
Gedroomd dat ik aan het wandelen was met onze hond die al 8 jaar overleden is.
En de dag erna besef ik dan dat hij net vandaag 8 jaar gestorven is terwijl ik daar dus totaal niet mee bezig was.

Vorig jaar had ik hetzelfde met mijn grootmoeder.

Rare shizzle.
 
Terug
Bovenaan