Wat heb je vandaag gekocht?

Een nieuwe laptop, de batterij van de huidige heeft het begeven (lees: Windows vergrendelde constant)

Op bol, met de referral van BG uiteraard.

zou beter moeten zijn voor sporten (en zwemmen)... ach we zien wel.

Vandaag nieuw bureaustoel ontvangen en in elkaar gestoken, vrouwtje (HP fan) zal tevreden zijn hoewel ik er meer gebruik van zal maken. :biglaugh:

De Secretlab Memory Foaw Lumbar Pillow HP Edition Slytherin is voor mijn dochter.

CWruvBc.jpg

eVYUJLX.jpg

Een nieuwe wasmachine en droogkast (hoera, vakantiegeld! 🙈) Maar hiermee is letterlijk elk toestel in huis jonger dan 3 jaar...

2 shorten (1 ervan linnen) en een linnen polo

Al een sjans dat ik een bon had gekregen voor mijne B-day en wat envelopkes, want dit was echt wel een dure aankoop voor 3 stuks kledij, soit, summer proof nu :cool: , kan het niet ongedaan maken.

En ben weeral zo dom geweest om niet te wachten tot de solden, maar had dringend wat geklede shorts nodig.

En weet ge nog wa? Zonder karookes :ROFLMAO:

2 shorten (1 ervan linnen) en een linnen polo

Al een sjans dat ik een bon had gekregen voor mijne B-day en wat envelopkes, want dit was echt wel een dure aankoop voor 3 stuks kledij, soit, summer proof nu :cool: , kan het niet ongedaan maken.

En ben weeral zo dom geweest om niet te wachten tot de solden, maar had dringend wat geklede shorts nodig.

En weet ge nog wa? Zonder karookes :ROFLMAO:
Wablieft - geen flanel?!

Oh wow! Waar gaat de eerste trip heen?
Een camping in de Ardennen waar ik met de kindjes twee keer in een huisje gelogeerd heb. Daar hebben we een soort credits mee gespaard waarmee we 8 dagen gratis op de camping mogen staan. Ideaal om het eens uit te proberen met nog beperkte rij afstand, veel plaats om te manoeuvreren op de camping en veel faciliteiten voor de kinderen. Daarna wsl ook wat meer basic campings doen, met en zonder de kinderen 🤓.

Terug
Bovenaan