Wat heb je vandaag gekocht?

PS5 disc edition voor mijn petekind zijn plechtige communie.
(Via de BG link, dus hopelijk komt het door, ik vind dat altijd spannend.)

Een JBL JR310BT Blauw. Zo hoef ik al die kindermeuk niet meer te horen en hoeft mijn dochter mijn gezaag niet meer te aanhoren. Iets waar iedereen gelukkig van wordt.

Voor makkelijker thee te kunnen maken zonder speciale toestellen. In plaats van zo'n ei. En geen zakjes meer te gebruiken.

EDIT : en gisteren dit : https://www.ibood.com/offers/nl/s-be/o/hozelock-autoreel-wandslangbox-jet-spray/821885, had een bon voor gratis verzending en was er al een tijdje (deze of een gardena) naar aan het kijken.

Laatst bewerkt:
Link statue ocarina of time. Werd verkocht als promotie op de E3 beurs in 97. Slechts 300 exemplaren.
Compleet met inleg en doos.

Mijn beide schermen gaven deze morgen de geest... gelukkig had ik nog een klein reserveschermpje liggen... maar toch maar geld uitgegeven... na wat onderzoek.

Leek 1 van de betere deals te zijn die ik al ben tegengekomen...

Link naar het kippenhok is welkom, dat van ons is binnenkort aan vernieuwing toe.
Komt van Vancranenbroeck. 135€, wel voor maar een paar kippen.
Het hok staat niet online bij hun.
IMG_20230515_170512.jpg

Komt van Vancranenbroeck. 135€, wel voor maar een paar kippen.
Het hok staat niet online bij hun.Bekijk bijlage 19517
Mogelijks naar zoiets ook kijken:

Of vragen bij Vancranenbroeck voor een gelijkaardige oplossing. Uw kippen gaan u dankbaar zijn dat je ze beschermt van een vos of een marter... Of je moet het geen probleem vinden om dit handmatig ten alle tijden tijdig te sluiten.

Bij de familie zijn we al een paar keer kippen kwijtgespeeld door een marter of een vos... Vader heeft na de 3de keer toen zelf iets ineengeknutseld met die functie...

Mogelijks naar zoiets ook kijken:

Of vragen bij Vancranenbroeck voor een gelijkaardige oplossing. Uw kippen gaan u dankbaar zijn dat je ze beschermt van een vos of een marter... Of je moet het geen probleem vinden om dit handmatig ten alle tijden tijdig te sluiten.

Bij de familie zijn we al een paar keer kippen kwijtgespeeld door een marter of een vos... Vader heeft na de 3de keer toen zelf iets ineengeknutseld met die functie...
Tnx,valt ook nog goed mee van prijs!
Sowieso is de ren beveiligd: hekwerk in de grond ingegraven en een dakje en net erover gespannen. Achter mij is bos, het zit hier vol kippen killers. :)

Een nieuwe parasol. Was broodnodig... In de winkel had je eentje op leds met een zonnepaneeltje van 1.5W Die madam stak dat aan in de winkel en ik dacht spielerij dat geeft nooit genoeg licht....

A few moments later
holey fuck de muggen en motten gaan een plezier beleven aan deze parasol vandezomer. :eek:

Whats-App-Image-2023-05-19-at-22-41-18.jpg

Een nieuwe parasol. Was broodnodig... In de winkel had je eentje op leds met een zonnepaneeltje van 1.5W Die madam stak dat aan in de winkel en ik dacht spielerij dat geeft nooit genoeg licht....

A few moments later
holey fuck de muggen en motten gaan een plezier beleven aan deze parasol vandezomer. :eek:

Whats-App-Image-2023-05-19-at-22-41-18.jpg
Wel zalig.

Waar gekocht, en wat mag zoiets kosten?

Wel zalig.

Waar gekocht, en wat mag zoiets kosten?
Dat viel nog mee van prijs. 399 euro met zo een metalen voetkruis waar je dan zelf gewichten moest op leggen. Maar we hebben er een verrijdbare voet van 90kg bijgekocht.
Gekocht in een doe hetzelf zaak in denderleeuw. Handyhome. Eerste keer dat ik daar binnen ging. Of het nu chinese brol is weet ik niet :D

Terug
Bovenaan