Wat heb je vandaag gekocht?

Victrix BFG controller voor de ps5, helemaal mijn meug met de xbox layout (en ook een fight pad module erbij voor vechtspellekes, ideaal voor de tekken 8 die hopelijk gaat uitkomen)

Gebruik hem voor fifa te spelen en gaat echt wel goed daarmee. Al zijn de achterste triggers niet echt voorzien van veel weerstand, maar dit helpt me net om die niet teveel te gebruiken. Je kan de dead zones instellen, en ook fysiek de triggers korter maken met een mechanisch systeem erin. Misschien wel wat te weinig weerstand voor shooters denk ik.

Hetgeen ik las dat de build quality niet goed is vind ik helemaal niet kloppen, echt een degelijke controller. Heeft me wel wat gekost, maar dit is een blijvertje denk ik... Tenzij nacon alsnog iets zou releasen ofzo. Wel aan de prijzige kant, maar onder de msrp kunnen kopen aan 175 eur ipv 180 op amazon.de

Fitbit Charge 5 , om hartslag te kunnen checken tijdens het sporten vooral.

PS: hier word veel op amazon gekocht.. da's echt een kutfirma die u geld niet verdient en de wereld om zeep helpt #rant

2 Myheritage DNA kitjes gekocht. Ik wil dat al jaren doen :)

'k Ga dan ook eens deftig werk maken van record matches enz, want ik hoorde jaren geleden een familiemythe die alleszins geweldig is.
Wat ik me al een tijdje af vraag: Is jouw familiemythe nu bevestigd? (En wat was ze? 😅)

Hier blijk ik vooral eigen kweek: 98,4% Noord- en West-Europees; 1,6% Iberisch.

Bij mijn madam was het exotischer en klopte het totaal niet met wat er gedacht werd in de familie: 30% Angelsaksisch, 28% Noord- en West-Europees, 27% Scandinavisch, 12% Italiaans en 3% Baltisch.

Bevestigde trouwens ook dat ik het kind ben van mijn vader/moeder + dat mijn vader/moeder het kind zijn van mijn grootouders, er waren DNA-linken naar neven/nichten en nonkels/tantes aan alle kanten die ook DNA hadden laten onderzoeken. :laugh:

Leuk om eens te doen!

Black+Decker BEMW351GL2-QS elektrische grasmaaier 1000W 32cm + trimmer 250W 23cm voor 89euro (normaal 99)
Black+Decker BEHT251KIT-QS elektrische heggenschaar 450W 50cm + veiligheidsbril + handschoenen voor 49euro (normaal 69)
verlengdraad van 20m
led-lampke

kga me in het weekend kunnen bezighouden. Iemand tips om een haag een beetje recht te scheren zonder in mijn eigen lijf te snijden, want ik heb dat nog nooit gedaan. Allez, een haag scheren heb ik nog nooit gedaan, in mijn eigen lijf snijden heb ik o.a. al met een cirkelzaag gedaan :unsure:

Black+Decker BEMW351GL2-QS elektrische grasmaaier 1000W 32cm + trimmer 250W 23cm voor 89euro (normaal 99)
Black+Decker BEHT251KIT-QS elektrische heggenschaar 450W 50cm + veiligheidsbril + handschoenen voor 49euro (normaal 69)
verlengdraad van 20m
led-lampke

kga me in het weekend kunnen bezighouden. Iemand tips om een haag een beetje recht te scheren zonder in mijn eigen lijf te snijden, want ik heb dat nog nooit gedaan. Allez, een haag scheren heb ik nog nooit gedaan, in mijn eigen lijf snijden heb ik o.a. al met een cirkelzaag gedaan :unsure:
Mijn pa spande een wasdraad (om de top recht te snijden).

verlengdraad van 20m
led-lampke

Gewoon u best doen, en de volgende keer een beetje beter.

Komt zo nauw niet. Het groeit wel terug bij.

verlengdraad van 20m
led-lampke

Gewoon eraan beginnen en al doende leert men!
Gewoon het veilig doen, dus PBM’s aan en vooral ervan genieten!

Iemand recent nog iets gekocht met ecocheques in de mediamarkt? Lukt het nog om artikels te kopen die je standaard niet kan kopen door er een spaarlamp bij te nemen?
Ik zou een Dyson willen kopen maar ik heb nog een 500€ ecocheques liggen.

• Tefal manuele groenten snijder, ik was het beu om 1,5u groenten te staan snijden voor de bolognese saus
  • Bento box
  • Vershoud dozen beleg

Vandaag een fietstas gekocht, eigenlijk veel te duur voor wat het is, maar ik heb voor het gemak gekozen.
ORTLIEB Back-Roller High Visibility - QL3.1 Bike Pannier - 20L - black reflective
6PIH4I7.png

2 hemdjes aan min 20% (Inbe4 you ask, geen Flanel, maar 1 linnen met streepjes en 1 met grote karookes)
En een jeans in bestelling, ook aan 20%

Ik had nog ne voucher liggen van 12,50 euro, en ondertussen hebben ze ze weer verdiend daar...

En ja, Levi's jeans is duur geworden tegen de laatste keer dat ik er nog gekocht had. Het model dat ik heb besteld is geklede jeans, slim, en basisprijs was 129,95. Nu levis zijn wel kwaliteit, maar was effe verschoten wel...

Lego Porsche RSR sealed via Bricklink.
Het kind zal er toch altijd wel een beetje in blijven zitten...

Terug
Bovenaan