Wat heb je vandaag gekocht?

Apple TV 4K. Om het oude 720p beestje op rust te sturen.
a-whole-new-world-aladdin.gif

CommonUltimateGoldenmantledgroundsquirrel-size_restricted.gif

:unsure:

Altrex TL Smart Up Active 1x13​

een telescopische ladder. Ik ben benieuwd of het goed werkt, of eerder een gimmick is

ge had beter op amazon gekeken. t'is daar een stuk goedkoper. Dit is de mijne: https://www.amazon.fr/gp/product/B08VRVSW7Z/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o02_s00?ie=UTF8&psc=1

t'is lichter dan een traditionele ladder, die van 6m20 kon ik makkelijk op mijn eentje in mijn dakgoot sleuren, maar verwacht niet dat het rigide is. Er zit veel meer buiging in dan een normale ladder. T'is wel gemakkelijk dat het geen plaats inneemt.

Als ik zelfstandig zou zijn en het dagelijks nodig had dan zou ik toch een vaste ladder nemen

Gisteren dit besteld en deze morgen al aangekregen:
https://www.bol.com/be/nl/p/kitchen...f-batterijen-rvs-zwart/9200000108193051/?s2a=

Ik had al een paar jaar een goedkope weegschaal van 10€ waar ik mij mateloos aan ergerde.
- Gebruikt van die knoopsbatterijen. Die zagen constant dat ze leeg zijn alhoewel ze dat niet zijn.
- Als ge die weegschaal wilt uitzetten moet ge 5+ seconden op dat knopke drukken
- Dat knopke geeft geen tactile feedback waardoor ge niet weet of ge er wel correct op aant drukken zijt
- Als ge een bord of iets anders op de weegschaal zet dan kunt ge de getallen amper lezen omdat de weegschaal te klein is en ge in de schaduw daar niets meer op kunt lezen.

Deze fixt dus al deze punten :D
Tactile knoppen dat instant reageren en instant aan/uit zetten, 3xAAA batterij, backlight voor het scherm.
1e keer gebruikt en ben er al zo content van :p

20211104124309_afe9d574.jpeg
Mijnen thuis-WiFi is niet de meest stabiele, en mijn werklaptop heeft geen ethernetpoort meer… Soit, nu kan ik al mijn perifere rotzooi wel gewoon ingeplugd laten en zo tussen laptops wisselen. Plus voor de Deense Furie met haar MacBook is het ook eens zo gemakkelijk.

Ergernis: die USB-C kabel is kort en voorzien voor aansluitingen aan de linkerkant… en mijn privélaptop heeft die natuurlijk aan de rechterkant…

Terug
Bovenaan