Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top, dan eens bij HA gaan om 2de bril.Hier ook een ace&tate bril gekocht als reserve. Wel basismodel zonder extra's... geloof rond de 120 euro toen. Slechtste bril ooit. Duidelijk iets mis met de randen van die glazen waardoor dieptezicht niet klopt. Mijn hans anders bril van 80 euro is 100 keer beter.
Een typisch merk met hippe winkels die veel te veel marge pakken op hun chinese brol.
Al jaren brillen van Hans Anders hier, heel content van.Top, dan eens bij HA gaan om 2de bril.

We hebben die hier ook gehad. Met de droge lucht in het bureau wou ik deze terug van zolder halen en het ging niet meer aan na 2 jaar. Om toch on-topic te blijven, heb ik er dan maar eentje van Medisna besteld bij Bol.
Al een paar jaar last van geïrriteerde ogen in de winter... had al vanalles geprobeerd, zoals vochtig washandje, oogdruppeltjes, aangezien het eerst is opgedoken tijdens de chemo....had tijdje geleden een metertje voor 5 euro gekocht. En zag de vochtigheid in huis gestaag dalen...met opnieuw het fenomeen van geïrriteerde ogen zoals al een paar jaar het geval. Eindigde hier op 30%...
Dacht, we zullen zien of dit werkt. Na een dag dat toestel te gebruiken zit ik op 38% en de irritatie is iets minder. Nog eventjes afwachten of dit effectief de oplossing is...
Toestel krijgt ok review, en het is in reclame.... en geen dure filters die na 1 maand al miserie geven...

) En dat terwijl wij ook hadden gesext gisteravond. vreemd. Zou het echt door dat heerlijke hoofdkussen komen?Heb je dat gekocht om samen te gebruiken of staat het los van elkaar?
Random .Heb je dat gekocht om samen te gebruiken of staat het los van elkaar?