Wat heb je vandaag gekocht?

Content van? Ben aan het denken om mijn oneplus7 op pensioen te sturen.

Alle, het is eerder een verplichting want het scherm komt los van de behuizing :unsure:
Tot hiertoe is het wel een goeie phone. Werkt echt vlot. Opladen is zot snel. Van 25% naar 100 op 15 min.

Bril van de Ace&Tate is vandaag aangekomen.

Wat een verademing dat een bril niet +400eur hoeft te kosten bij de optieker.
Als het wat meevalt koop ik elke jaar een nieuwe bril (170eur)
De mijne viel toch dik tegen. Ook gekocht op aanraden van iemand. Maar ligt mss aan oogsterkte en afwijking.

een rijst koker van bol.com

ik snap al die zever niet van dat pakjes leveren slecht is voor de emissie en uitstoot en dergelijke hoor
als ik in mijn auto spring en naar de winkel rijd, verbruik ik toch ook benzine?

In center wel maar daarbuiten wazig ja. Terwijl andere bril heel het glas duidelijk zicht
Heb de bril vandaag op en ervaar het zelfde probleem lol.
Zal hem misschien houden als reserve bril.

Best spijtig, het montuur is 100% mijn goesting. Bij de optieker betaal je al 300eur voor een beetje plastiek..

Hier ook een ace&tate bril gekocht als reserve. Wel basismodel zonder extra's... geloof rond de 120 euro toen. Slechtste bril ooit. Duidelijk iets mis met de randen van die glazen waardoor dieptezicht niet klopt. Mijn hans anders bril van 80 euro is 100 keer beter.

Een typisch merk met hippe winkels die veel te veel marge pakken op hun chinese brol.

Na een kleine inbraak bij ons, heb ik zo'n wifi camera gekocht (ring floodlight).
Wel tof om de voorkant van je huis wat in het oog te kunnen houden. En het is blokeerbaar met een wifi jammer, maar een camera vanvoor kan toch niet dienen als echt alarm systeem. Dus als ze al met wifi jammers gaan rondlopen houd het ze toch niet tegen. Meer als afschrikking en om zelf wat updates te hebben als je op verlof bent.

Bij de verbouwingen van de zomer is zien voor een vol alarm systeem. Via mijn schoonvader kan ik al het grief regelen om een professioneel systeem te installeren zelf (en het voor 1000-ish euro ipv 5.000-10.000 euro hebben met dat ik eenvoudig alle kabels in de muren kan stoppen bij de verbouwing). Het enige wat dan niet kan/mag als je het zelf installeert is automatische politie verwitting.

ik snap al die zever niet van dat pakjes leveren slecht is voor de emissie en uitstoot en dergelijke hoor
als ik in mijn auto spring en naar de winkel rijd, verbruik ik toch ook benzine?
Denk dat het vooral ligt bij pakjes bestellen (4 stuks bv) die verspreid verstuurd worden in 3 keer. Vermits het terugsturen nog steeds niet overal een kost is gebeurd het vaak dat die terug naar de post gaan. Maar blijkbaar kan je de pakjes nu terug meegeven met de postbode (bij afgifte nieuw pakje).

Als je dat vergelijkt heb je wel meer vervoer dan het individu dat 1 keer naar winkel gaat.

Welcome back trouwens :)

Hier ook een ace&tate bril gekocht als reserve. Wel basismodel zonder extra's... geloof rond de 120 euro toen. Slechtste bril ooit. Duidelijk iets mis met de randen van die glazen waardoor dieptezicht niet klopt. Mijn hans anders bril van 80 euro is 100 keer beter.

Een typisch merk met hippe winkels die veel te veel marge pakken op hun chinese brol.
Nog niets van klachten met mijn Ace&Tate bril (2017) en zonnebril (2020), ook nog verschillende mensen in de familie die geen klachten hebben voor zover ik weet na jaren of er verschillende gekocht te hebben. Tenzij kwaliteit is veranderd de laatste 2 jaar ofzo.

Was volgens mij toch een van de eerste fysieke winkels die brillen eindelijk goedkoper aanboden.

Ohja die kabel, er slingeren er daar 2 rond, dus 1 voor dashcam & 1 voor gsmhouder, die zijn zo goed mogelijk "weggemoffeld" :biglaugh:

Later kijken we nog voor een 'parking modus cable' waar bij beweging het beeld word opgeslagen als je je voertuig geparkeerd staat. Als mijn vrouw thuis is vanavond zal ik eens een foto nemen van hoe het eruit ziet.

Edit: https://photos.app.goo.gl/A8jX9YhLqHigJaa47

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan