Wat heb je vandaag gekocht?

Bijna een scherm. Maar Vandenborre vond het nodig om een toonzaal mee te rekenen als voorraad op de site waardoor ik voor niks ben gereden.

Nieuwe stadsfiets (giant)! Vorige was nog wel degelijk maar al zo oud, en vooral betere houding voor rug/nek nu :) Ge hem wel nog laten graveren denk ik.

Iemand die btw misschien een goed type/merk wafelijzers kent?

Jbl tuner 2 voor 69€.
Op zoek naar een dab/draagbare radio voor in de keuken/buiten.
Na hele tijd aan 81€ of meer toch goedkoper gevonden op de belgische amazon site.

De WiFi-ontvangst achteraan de nieuwe Casa Fingers is bedroevend (ik steek de schuld op massieve muren van 50cm dik, in 1878 hadden ze immers nog geen internet... of het gesproken dagblad), dus ik heb me een WiFi-repeater gekocht. Het schijnt te werken, want mijn draadloze thermostaat wordt nu wel herkend.

En 3 T-shirts van de H&M, en een nieuwe jeansbroek van de Mango, want ik was toch in de stad.

De WiFi-ontvangst achteraan de nieuwe Casa Fingers is bedroevend (ik steek de schuld op massieve muren van 50cm dik, in 1878 hadden ze immers nog geen internet... of het gesproken dagblad), dus ik heb me een WiFi-repeater gekocht. Het schijnt te werken, want mijn draadloze thermostaat wordt nu wel herkend.

En 3 T-shirts van de H&M, en een nieuwe jeansbroek van de Mango, want ik was toch in de stad.
Nieuwe casa? Met Mrs Noorse?Deense? Fingers?

Warhammer 40k exclusive model en een hoop paintjes.
Straks wss nog een elektrische tandenborstel.

Het beste stofke in huis (merino) gaat concurrentie krijgen van een dekbed van alpacawol :love2:

funny-alpacas-with-awesome-amazing-hilarious-hair-14.jpg

Terug
Bovenaan