Wat heb je vandaag gekocht?

Ne nieuwe gsm :rolleyes: die dingen gaan echt maar twee jaar mee voor ze beginnen mankeren, 't is erom gedaan. En ik vertik het daarom dus ook om er ne zak geld aan uit te geven.
De vorige (ne huawei) begint te sukkelen met bereik, niet meer responsief, soms hoor ik een beltoon maar kan ik niet opnemen of afleggen,.. Afin, een miserie dus.
Nu een oneplus via mijn telenet abonnement, hopelijk trekt die het wat langer (een utopie, maar ne mens kan maar dromen éh)
Mijn OP5 heeft het nochtans goed 4 jaar getrokken tot ik hem zelf voor de 1000e keer uit mijn pollen liet vallen en het scherm eindelijk de geest gaf. Ik heb de indruk dat vooral telefoons van rond de 250 euro toch vaak middelmatige rommel is, ongeacht het merk.

Mijn OP5 heeft het nochtans goed 4 jaar getrokken tot ik hem zelf voor de 1000e keer uit mijn pollen liet vallen en het scherm eindelijk de geest gaf. Ik heb de indruk dat vooral telefoons van rond de 250 euro toch vaak middelmatige rommel is, ongeacht het merk.
Njah, ik ben inderdaad een gierige pin op dat vlak, moet misschien iets meer uitgeven, maar toch. Het is niet dat ik hem laat vallen ofzo, scherm en consoorten altijd nog tiptop, hij begint gewoon softwarematig te buggen.

2 rumglazen... Op bezoek bij ne copain zijne freezer en een rumglas gesloopt, en dat zonder buitensporig geweld... Ik trek zo een lade open om mijn glas met ijs te vullen, zet het leeg glas even op die lade, ineens breekt da wieltje af en gans de santenboetiek tegen de grond op, FML...

Belofte maakt schuld, maar nen nieuve freezer compenseren is mss ook een beetje 2 much... :unsure:

Ik loop nog steeds met een OP5t rond, ding wil maar niet kapot ook al heeft hij owaarschijnlijk veel de grond gekust.

Een Sony MP3 Walkman, onderstaand model:

walkman.jpg

Verdomd blij dat ik er zo nog één gevonden heb in de Krëfel. Mijn vorige MP3 Walkman heeft het meer dan 10 jaar uitgehouden maar door de opkomst van de smartphones worden er blijkbaar niet veel mp3-spelers meer gemaakt en al zeker niet de compacte modellen die nog wat degelijk in elkaar zitten en gebruiksvriendelijk zijn.
Misschien nog maar ééntje proberen te vinden zodat ik een tijdje safe zit want heb eigenlijk bijna altijd als ik aan het fietsen ben of met klusjes bezig mijn mp3 speler opstaan, of het nu voor podcasts, luisterboeken of muziek is.

Als iemand hier nog zo'n compacte Sony mp3 Walkman heeft en deze van de hand wil doen: een seintje mag altijd.:wink:

Laatst bewerkt:
Een Sony MP3 Walkman, onderstaand model:

walkman.jpg

Verdomd blij dat ik er zo nog één gevonden heb in de Krëfel. Mijn vorige MP3 Walkman heeft het meer dan 10 jaar uitgehouden maar door de opkomst van de smartphones worden er blijkbaar niet veel mp3-spelers meer gemaakt en al zeker niet de compacte modellen die nog wat degelijk in elkaar zitten en gebruiksvriendelijk zijn.
Misschien nog maar ééntje proberen te vinden zodat ik een tijdje safe zit want heb eigenlijk bijna altijd als ik aan het fietsen ben of met klusjes bezig mijn mp3 speler opstaan, of het nu voor podcasts, luisterboeken of muziek is.

Als iemand hier nog zo'n compacte Sony mp3 Walkman heeft en deze van de hand wil doen: een seintje mag altijd.:wink:
Eens kijken op amazon.de/fr?
In het voorjaar de mijne daar gekocht, maar ik wil net een grotere die ik met een clip kan vasthangen.

Eens kijken op amazon.de/fr?
In het voorjaar de mijne daar gekocht, maar ik wil net een grotere die ik met een clip kan vasthangen.
Eens gekeken, niet te vinden helaas (hoewel er zelfs nog MiniDisc walkmans te koop staan....weird).
Misschien eens binnenspringen in die kleine zelfstandige elektronicawinkels die hier in de omgeving liggen; mogelijk hebben zij nog iets onverkochts in een hoekje liggen.:unsure:

Ieder zijn voorkeur uiteraard; voor mij moet het net zo compact mogelijk zijn; iets wat ik diep in een binnenzak kan wegstoppen zodat het me niet in de weg zit en niet vuil of beschadigd kan raken wanneer ik gras maai, takken snoei, boor, zaag, timmer of stofzuig.:smile:

Mocht je ooit iets anders kopen en je huidige van de hand willen doen (uit je reply maak ik op dat jij precies zo'n speler hebt die ik zoek) dan mag je altijd een seintje geven.:wink:

Eens gekeken, niet te vinden helaas (hoewel er zelfs nog MiniDisc walkmans te koop staan....weird).
Misschien eens binnenspringen in die kleine zelfstandige elektronicawinkels die hier in de omgeving liggen; mogelijk hebben zij nog iets onverkochts in een hoekje liggen.:unsure:

Ieder zijn voorkeur uiteraard; voor mij moet het net zo compact mogelijk zijn; iets wat ik diep in een binnenzak kan wegstoppen zodat het me niet in de weg zit en niet vuil of beschadigd kan raken wanneer ik gras maai, takken snoei, boor, zaag, timmer of stofzuig.:smile:

Mocht je ooit iets anders kopen en je huidige van de hand willen doen (uit je reply maak ik op dat jij precies zo'n speler hebt die ik zoek) dan mag je altijd een seintje geven.:wink:
Deze heb ik dit voorjaar gekocht.

En dit lijkt me wat jij verkiest?

Aha ok.

Qua formaat is dat inderdaad wat ik zoek, maar dan met interne oplaadbare batterij (dus niet op AAA-batterijen zoals het toestel in de link) en ook liefst een Sony aangezien die degelijk gemaakt zijn (zoals ik al zei: mijn vorige heeft het 10 jaar uitgehouden) en ook een intuïtieve bediening hebben.

Toch bedankt!:thumb:
Bij sony zelf

vanalles

- remarkable 2.0
- Shokz OpenComm Office Headset
- Cornus mas 'Kansanlak

maar die remarkable zet ik wel op een onkosten nota...

Puur in BG style: samen meer dan 1000 EUR, ik weet waarvoor ik morgen werk. :oi22:

:offtopic: Ik heb ook al enkele keren op ibood die Ring deurbel zien passeren, maar moet je daar geen abonnement voor nemen? No way dat ik daarvoor ga maandelijks dokken. Mijn niet zo slimme deurbel gaat nu al 30 jaar mee maar begint af en toe te falen.
Ik heb mijn ring nu 2j, eerste jaar zonder abonnement gehouden, daarmee kan je "live" volgen.
Nu mijn 2de jaar met abonnement, de grote luxe daarvan is dat je beelden terug kan bekijken. Ik zie dus als ik de app open meldingen genre "er is een pakket gedetecteerd", "gemiste bel", "persoon gedetecteerd" en kan alle bijhorende beelden bekijken voor 30-35 euro per jaar.
Maar ook zonder abonnement kon ik bvb mijn ring deurbel gebruiken als parlefoon om tegen een koerier te zeggen dat mijn pakje bij de buren op nr x mag afgegeven worden of achter mijn auto gezet mag worden, als ik aan de schoolpoort sta.

Geleidelijk aan k3-shit aan het inslaan voor sinterklaas, Kerst en verjaardag van de dochter. Zowel uit mijn naam als die van mijn ouders die liever geld storten. 😬

Reclame gekregen om het Boekstart-boekje van het jaar te kiezen, naar de site van Boekstart gegaan, keuze gemaakt en bij de boekentips beland. Ik ben geëindigd op bol met een bestelling van 4 leesboekjes voor dochterlief. 🙈

Terug
Bovenaan