Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als de buren geen Oekraïners zijn.cyka blyat!
Daar kunt ge de gazon van uw buren mee kapotrijden.
Er waren toen geen Oekraïners kameraad Forumgebruiker, enkel trotse patriotten van de Sovjet-Unie!Als de buren geen Oekraïners zijn.
Live handtekening van Speer himself? Da's wel nice!De Spandau dagboeken van Albert Speer mét handtekening. Wat een bibliotheekaanwinst!
Ja, certificaatje bij en al, ben blij met de aanwinst.Live handtekening van Speer himself? Da's wel nice!
Indrukwekkend wel. Niet gedacht dat zo iemand zijn boek zou handtekenen.Ja, certificaatje bij en al, ben blij met de aanwinst.
Het was een vreemde eend. Naoorlogs profileerde hij zichzelf op een bepaalde manier en de media leek daar grotendeels receptief voor. Hij leek het ook zelf te gaan geloven. Ik heb Speer altijd onbetrouwbaar gezien daardoor (puur als persoon), iemand die mee draait/praat met de wind.Indrukwekkend wel. Niet gedacht dat zo iemand zijn boek zou handtekenen.
Als de buren geen Oekraïners zijn.
Ik kan er zelfs een 'for Stalin' decal (soort sticker) opplakken!Er waren toen geen Oekraïners kameraad Forumgebruiker, enkel trotse patriotten van de Sovjet-Unie!

Za rodinu!Ik kan er zelfs een 'for Stalin' decal (soort sticker) opplakken!![]()
Waar koop je dat voor een schappelijke prijs?![]()
Rack shelf om de nassen in de rack te kunnen zetten dat ze uit de berging wegkunnen.
En een hoopje kabellabels.
Deze is eentje van StarTech, vanop Amazon:Waar koop je dat voor een schappelijke prijs?
Da's goed te doen van prijs. Ik heb er al van dubbel en driedubbel gezien. Voor een gelakte stalen plaat met 3 plooien in...Deze is eentje van StarTech, vanop Amazon:
Voor speciale maten of versies ben ik dat ook al tegengekomen. Voor de basisversie niet. Alhoewel dat een Minkels versie tov een contech versie ook in prijs verschilt... merk betaal je ook wel een beetje.Da's goed te doen van prijs. Ik heb er al van dubbel en driedubbel gezien. Voor een gelakte stalen plaat met 3 plooien in...
Mag ik vragen of je nog douane moet betalen? Grote fan van Zavvi maar vorig jaar kocht ik The Revenant op 4K en moest ik nog €10-€20 douane betalenAch ik ben eens spilziek geweest...
![]()
Top Gun Double Pack - 4K Ultra HD
Top Gun Double Pack - 4K Ultra HD hier verkrijgbaar op Zavvi.nl, dé plek voor entertainment en merchandise, tegen een lage prijs!www.zavvi.nl