Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Nice! Dan zit je toch al op een redelijk niveau/volume? De thuisbrouwers die ik ken gebruiken van die plastic brouwland vaatjes.Conisch RVS vergistingsvat om nog beter en meer bier te brouwen![]()
Is maar een kleintje van 30l hoor.Nice! Dan zit je toch al op een redelijk niveau/volume? De thuisbrouwers die ik ken gebruiken van die plastic brouwland vaatjes.

Ik sta bijna 3j achter met foto's afprinten zoals mijn mama om de paar jaar wel eens duidelijk maakt.350 foto's x2 bij Albelli.
Gekozen uit de 2000+ foto's

Mijn plan is om een album samen te stellen, dan aan de (over)grootouders en peters te laten zien en te vragen welke foto's zij willen en dan bij te bestellen. 1 grote bestelling.Ik sta bijna 3j achter met foto's afprinten zoals mijn mama om de paar jaar wel eens duidelijk maakt.![]()

350 foto's x2 bij Albelli.
Gekozen uit de 2000+ foto's
Oh ik wist niet dat er zo kleintjes waren. Ik dacht dat die begonnen bij 200L.Is maar een kleintje van 30l hoor.
Moet nog in mijn koelkast passen en brouwen is maar zo een 23l/keer maximum en 10l als het echt een experiment is.
Als het brouwsel tegenvalt moet ik het nog zelf kunnen opdrinken![]()
13, 23, 30, 50, 100, ...Oh ik wist niet dat er zo kleintjes waren. Ik dacht dat die begonnen bij 200L.
Hopelijk toch iets meer.Stokskes voor op de BBQ en zo'n Turks plat broodsimpel maar het moet nie meer zijn straks

Tis crisis hè (er was nog een salade bij)Hopelijk toch iets meer.![]()