Wat heb je vandaag gekocht?

Voor mij:
Nieuwe schoenen voor opt werk,
Sletsen voor int water,
Short,
Parfum,
Van die geurstokken van rituals.

Voor madam:
Topke

Als afsluiter burger kingske gedaan 😅

Ik gebruik al +- 5j de app "calm" met geleide meditaties en sleep stories die ik frequent gebruik.
Kost me normaal tussen de 35 en 42 euro per jaar, maar heb ik er eigenlijk wel voor over.
Abonnement is terug vervallen en dacht eens te zoeken of ik er geen code voor kon vinden...
Net een gift card voor lifetime subscription aangeschaft voor 159.99 dollar. 💪

Je kan ook 7 dagen gratis proberen voor wie eens wil zien of het iets voor hem/haar is.

Ik gebruik al +- 5j de app "calm" met geleide meditaties en sleep stories die ik frequent gebruik.
Kost me normaal tussen de 35 en 42 euro per jaar, maar heb ik er eigenlijk wel voor over.
Abonnement is terug vervallen en dacht eens te zoeken of ik er geen code voor kon vinden...
Net een gift card voor lifetime subscription aangeschaft voor 159.99 dollar. 💪

Je kan ook 7 dagen gratis proberen voor wie eens wil zien of het iets voor hem/haar is.
Ik leg snel 159 dollar naast me. Daar word ik erg kalm van.

Kost nog steeds minder dan de doorsnee Bg-drankconsumptie voor een maand die ik voor 100% uitspaar! 😈🤪
Niet iedereen over dezelfde kam scheren eh...

mimosa-drinking.gif

En tzit geen throttle of rudder pedals bij 🙈
tis ne twist stick, pedalen hebbek nie echt nodig. En kheb nog de throttle van mijn x55, die ik niet slecht vind, maar de stick was gewoon waardeloos met die bump die ge hebt in het center, wat nogal kut is aangezien ge int center moet mikken.
Ik heb het proberen oplossen door de veer te verwijderen, maar spelen met een joystick zonder resistentie is gelijk rukken me ne slappe lul, der is daar gewoon geen plezier aan

Terug
Bovenaan