Wat heb je vandaag gekocht?

Om 250 euro klein onderhoud, om 400 euro gyproc in de gamma, om 190 euro tegels, om 200 euro in de zagerij en om 47 euro friet.

Ik stop ermee voor vandaag :unsure:
Tja, kijk. Als je al eens zou stoppen met die frituur en gewoon je eigen curryworsten in je mond duwt, heb je toch weer wat uitgespaard.

Deze tandenstokers op aanraden van mijn tandarts:

Moet zeggen; ze werken wel goed en het voelt wel aangenaam hoe het tandvlees gemasseerd wordt, maar als ik zie hoe na een tijdje die rubberen haartjes beginnen te verdwijnen dan vraag ik me toch af of ik niet een gebit vol tandsteen aan het inruilen ben voor een maag vol microplastics...:unsure:

Wat voor vraag is dat nu allez :laugh:
Kwam eigenlijk door dat ik zei ‘soms komt iemand gewoon gebroken van de band gerold maar dan nog is een gebroken Porsche en een gebroken Trabant iets anders’ en toen dacht ze dat ik een gebroken Porsche was maar ik ben op zijn best een gebroken Nissan Sunny en veelal die Trabant.

Een Samsung tablet voor de moeder haren moederdag.
Ik ga 't me nog beklagen vrees ik.
De mama heeft sinds vorige week pas internet en heeft nog nooit een pc , laptop of smartphone van dichtbij gezien.

Scrunchies, mijn laatste was de rek kwijt. Ze zijn mooi al zeg ik het zelf.
A829A7B9-12F7-49C7-87B9-6604693E814E.jpeg

Maandverband.
Ik was dus de kerel in de rij aan de kassa met 3 soorten maandverband vast omdat hij niet weet welke het is. :cool:

Upgrade naar heroic edition van WoW shadowlands, puur voor de mount.

:unsure: got them hooks in me again

Terug
Bovenaan