Zubrowka
Well-known member
Wil je ook zo'n supermom worden als Mulan.Pyjama voor het hospitaal![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil je ook zo'n supermom worden als Mulan.Pyjama voor het hospitaal![]()

Ik kan nog niet aan Mulan haar tenen tippen als moeder, daar gaat geen hospitaal veel kunnen aan doen. Ze gaan mijn pancreas bekijken, er zit iets niet juist in/aan.Wil je ook zo'n supermom worden als Mulan.![]()

Ook geen xbox/playstation ?The Matrix Resurrections op 4k BR.
Ik heb nog altijd geen 4k speler![]()
.Nee enkel een PS3, en die kan dat nietOok geen xbox/playstation ?
Want die kan dat afspelen. En geeft u een uitvlucht om een xbox/ playstation te kopen.
Het is inderdaad een goed excuus om er eentje binnen te halen, maar ik zou eerlijk gezegd liever een BR speler hebben met anologe audio outputs, want anders moet ik nog een receiver ook hebben als ik surround audio wil 
Heb je een boek gekocht om aan je psycholoog te geven, of een boek op aanraden van je psycholoog voor jezelf gekocht?Eichmann: The Eichmann Tapes en False Gods
Eichmann and the Holocaust (Hannah Arendt)
A Second Chance en Symphony of Echoes (Chronicles of St. Mary’s)
Carsick (John Waters)
Prozac Nation (voor mijn psychologe)
2 stickerboeken van Sonic
Voor haar gekocht, ze kende het niet en het is toch wel een vrij goed beeld van manisch depressiviteit. Ik heb haar ook moeten uitleggen wat een Trabant is (omdat ze vroeg welke auto ik mijzelf zag zijn), ze is nog heel jong.Heb je een boek gekocht om aan je psycholoog te geven, of een boek op aanraden van je psycholoog voor jezelf gekocht?
Ik kan u enkel dit aanraden :Eichmann: The Eichmann Tapes en False Gods
Eichmann and the Holocaust (Hannah Arendt)
A Second Chance en Symphony of Echoes (Chronicles of St. Mary’s)
Carsick (John Waters)
Prozac Nation (voor mijn psychologe)
2 stickerboeken van Sonic