Wat heb je vandaag gekocht?

Dat nachtje Civ spelen zal op uw gestel gewerkt hebben :coolbrows:
Het was de laatavondshow van Samson en Gert. :unsure: Had nog een hongerke, maar de catering in dat Pop Up theater was nogal veel voor wat het was.

En alsof ik tijd zou hebben om een kebab te gaan halen tijdens het spelen. :unsure: Ik maak dat ik alles heb alvorens ik begin en dan kom ik niet meer uit mijn stoel voor een aantal uren.

Laatst bewerkt:
Deze https://www.bol.com/be/nl/p/stanley...h=l8tbBrvi6Kw71WBYBGxD6Q.2_35.36.ProductTitle ?
Moet ik mij misschien ook aanschaffen, da's nog wel goedkoop eigenlijk.
Ik heb deze:

Mijn pa heeft ze deze week gebruikt en vindt ze zelfs beter dan zijn eigen set zei hij. 😁

Van die ouderwetse mini flipperkast speeltjes voor de traktaties van binnenkort-8 op school. Al zal het voor na de vakantie zijn. En voor de juf/klas zo een kristal dinges dat je aan het raam hangt om regenbogen te zien. Omdat ze nog vaak naar die sensorische snoezelruimte gaan en regenbogen altijd leuk zijn.

sc01_22_BIOCERAMIC_MoonSwatch_EARTH_face443035_INT-1-1024x683.png

Deze, effe met 1000+ man in de file gestaan, om dan net voor de meet ernaast te grijpen... Dan maar feuftig euro opgelegd en toch maar gekocht van iemand

51b7c6d12afe47b5b418bcdf86f7a98f.jpg

Mijn jaarlijks paar havaianas espadrilles, winter of zomer, met of zonder kousen, ik draag deze jaar in jaar uit in huis...

Dees is een nieuw modelleke (normaal is de zool in 1 stuk) , maar moet zeggen dat dit echt wel fenomenaal zit, beter als mijn andere havaianas

Eerder al gekocht maar vandaag mogen afhalen: een ligzetel voor in de tuin zodat ik weldra al liggend met een boek en een drankje mag genieten van mijn (hopelijk snel) groen gazon! 🥳

Terug
Bovenaan