Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nen alien drinkt dat ook al ne keer graagEen bak Orval.
Jaloers!Een zak schepsnoep van de Kruidvat.
En dan voornamelijk van die snoepkes die al wat verhard zijn en waar ge dus lekker lang op kunt kauwen.![]()
En zo'n toastje met zalm ookNen alien drinkt dat ook al ne keer graag

En een schelleke beenhesp!Jaloers!
En zo'n toastje met zalm ook![]()
Mosterd of pickles?En een schelleke beenhesp!
Had geantwoord, geen enkel probleem, de konijnen zijn dan ook om in de pot te doen.Bijna buiten gekomen met de vijf konijnen die ze hadden maar meneer Squidward is allergisch ‘en hij zou kunnen doodgaan’ #pussy
Dat zei hij dus ook. Hij mag bij u komen wonen.Had geantwoord, geen enkel probleem, de konijnen zijn dan ook om in de pot te doen.

Tis eens iets anders dan een Pizza van den aldi. Congratz.Vandaag een duplex appartement gekocht![]()
Doet er mij aan denken. Ik heb 2-3 weken geleden voor de eerste keer de lasagne uit de Aldi gekocht, waar iedereen steeds zo lovend over is. Vond hem allesbehalve “wauw”, een 6/10.Tis eens iets anders dan een Pizza van den aldi. Congratz.
Vorige week de pizza uit den aldi gekocht en toch ook s boos gekeken en gevraagd waarom dat onding totaal niet smaakte zoals mijn herinneringen me vertelden...Doet er mij aan denken. Ik heb 2-3 weken geleden voor de eerste keer de lasagne uit de Aldi gekocht, waar iedereen steeds zo lovend over is. Vond hem allesbehalve “wauw”, een 6/10.

Dat is tegen dat de prijzen stijgen door den oorlog!!!Niet ik maar 2 van onze overburen: elk 18 bakken Jupiler.![]()
S toch slim gezien, als ze ietwat zuinig zijn moeten ze maar één keer per week gaan dan.Niet ik maar 2 van onze overburen: elk 18 bakken Jupiler.![]()

Dat nachtje Civ spelen zal op uw gestel gewerkt hebbenNe goeie, grote durum met frieten. Dat was echt jaren geleden.![]()