Een broodrooster. Die hemele smaak van geroosterd brood.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een broodrooster. Die hemele smaak van geroosterd brood.![]()
Bij mijn ouders hangt er in de WC al 30 jaar zo'n Urbanus spreuk tegeltje: "wie van 't leven wil genieten moet een kemel durven schieten".Een vintage wandtegeltje met een spreuk van Urbanus op (beter 1 vogel in de hand dan geen hand).
Ah vertel!Cadeautje voor de missus![]()

o.a. voor haar verjaardagAh vertel!![]()

Ik neem aan dat ze nu meeleest en in spanning zit te wachteno.a. voor haar verjaardag
En huwelijksverjaardag
En gewoon omdat het kan
Wie weet zijn er zelfs 3 cadeautjes![]()

en prijzig. Werkt bijzonder goed! Ik heb eerst zoveel mogelijk slakken er manueel proberen uithalen (inclusief binnenin de filter) en dan de nieuwe slakken er in gezet. Nooit nog een slak gezien, de assassin snails zie je ook amper want die graven zich in en kweken veel trager. Denk dat ik er 3 of 4 gekocht had voor een bak van 250l.Assassin snails gekocht voor in de aquarium, eet andere slakken op en aangezien ik er zoveel heb.
Nice. Ik heb ook alle seizoenen op DVD. Maar wel veel vroeger gekocht. XDop 2de hands :
voor +/- helft vd prijs https://www.bol.com/be/nl/p/stargate-sg-1-seizoen-1-t-m-10/9300000005893995/
Geen zin om nog langer te wachten op de bluray versie. Die was enorm moeilijk te verkrijgenen prijzig.
Indien die dan ooit passeert zal ik misschien wel eens upgraden. We zien nog.
Beste praktisch cadeau dat ik ooit heb gekregen!Een Peugeot pepermolen na lang sukkelen met minder kwalitatieve molens. Binnenkort ook de zoutmolen als deze aanslaat.![]()

Heb dezelfde maar ben daar eigenlijk niet zo tevreden van. De vijs boven komt continu los, en het mechanisme raakt vaak "vast".Een Peugeot pepermolen na lang sukkelen met minder kwalitatieve molens. Binnenkort ook de zoutmolen als deze aanslaat.![]()
Een maandagmodel?Heb dezelfde maar ben daar eigenlijk niet zo tevreden van. De vijs boven komt continu los, en het mechanisme raakt vaak "vast".
Het is Peugeot, dus ik verschiet er niet van dat het bril isHeb dezelfde maar ben daar eigenlijk niet zo tevreden van. De vijs boven komt continu los, en het mechanisme raakt vaak "vast".