Coolguy
Well-known member
Ik hoor hierbij "Kiss my shiny metal ass" terwijl hij lustig verder fietst

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoor hierbij "Kiss my shiny metal ass" terwijl hij lustig verder fietst

Heb jij ook gemerkt dat Ikea hier en in Frankrijk vaak volkomen anders geprijsd zijn?Pfoeh wat heb ik allemaal gekocht laatste +/- 2 weken ...
Accuboormachine, labelprinter, huurder/brand verzekering, internet abonnement, Ikea meubelen een hele hoop voor levering, 6 stoelen, salontafel, resterende Ikea meubelen in Rijsel die hier niet op voorraad waren, wasmachine, droogkast, televisie, soundbar, stofzuiger en een strijkijzer.
Dat is het tot nu toe, ik heb nog dingen nodig maar das volgende week te bezien![]()
Wel het viel nog meer voor de dingen die ik moest hebben. 1 iets was 6 euro duurder en 3 andere dingen waren 5 euro goedkoperHeb jij ook gemerkt dat Ikea hier en in Frankrijk vaak volkomen anders geprijsd zijn?
Al derest kwam overeen denk ik. 'k Zou het nog eens moeten bekijken 

Dat laatste is natuurlijk gewoon voor jezelf. Jij maakt ons niets wijs.Rubberen laarzen voor Thing 1 en Thing 2 en 2 sets van Lego Luigi’s Mansion om hun laatste vakantieweekend wat leuk te maken.
Dat laatste is natuurlijk gewoon voor jezelf. Jij maakt ons niets wijs.

Had je dan niet beter 40 euro kunnen geven? Dan kreeg je nog een deel terug van de belastingen.30 euro aan het Rode Kruis in Oekraïne gegeven. Telt dat mee?(everyone should, trouwens)

Hij kan nog wel bijstorten denk ik (is dat niet per jaar ?)Had je dan niet beter 40 euro kunnen geven? Dan kreeg je nog een deel terug van de belastingen.![]()
Is dat niet enkel voor dingen naar Belgische rekening?Had je dan niet beter 40 euro kunnen geven? Dan kreeg je nog een deel terug van de belastingen.
Of misschien zit je er met andere giften samen wel boven. Alleszins mooi gebaar van je.![]()
Is dat niet enkel voor dingen naar Belgische rekening?
Buitenlandse instellingen
Voor een vereniging of instelling uit een andere Lidstaat van de Europese Economische Ruimte (EER) moet het gaan om een vereniging of instelling die gelijkwaardig is aan een erkende Belgische vereniging of instelling en die in die andere Lidstaat op vergelijkbare wijze is erkend, dit wil zeggen volgens dezelfde voorwaarden waaronder de in België gevestigde verenigingen en instellingen worden erkend.
U kunt niet genieten van een belastingvermindering voor giften aan verenigingen of instellingen die buiten de Europese Economische Ruimte gevestigd zijn.