Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huwelijksverjaardag?ne nieuwe frietsnijder en een julienne rasp
Screens, lots of screens *Matrix guns/screens scene*
www.elevenforum.com
Ah screensavers - nog iets voor in de nostalgie-thread!Matrix Screensavers
I'd like to share links to some matrix code (or digital rain) screensavers as the new movie Matrix Resurrections approaches. I use the first one on my computer. screensaversplanet version (43 KB) The Matrix Screensaver for Windows henrypp.org version (185 KB) Matrix Screensaver...www.elevenforum.com
Hahaha zeg wel. Hier ne classic:Ah screensavers - nog iets voor in de nostalgie-thread!
Koop uzelf de gewone Switch Pro controller als een echte patserNe Smartify controller voor de Switch.
Onze jongste zit continue met zijn broer mee te spelen met een kapotte oude controller van de Xbox 360 en dan komt ie bij mij "battijen plat!!!"
Tijd dat ie es echt leert gamen!
![]()
Koop uzelf de gewone Switch Pro controller als een echte patser
Alle gekheid op een stokje: zelf vind ik de Switch Pro controller één van de meest comfortabele controllers sinds de 360 (grote handen, lange vingers)
Ja, maar toch niet voor een kindje van 3?
Hij wil gewoon met zijn broer mario party meespelen en mss es karten.

Neen, ik bedoel dat JIJ een Pro Controller kan kopen en dan nog keihard verliezen in Mario Kart![]()
Frietjes snijdt ge gewoon met een goei scherp mes he Tom!ne nieuwe frietsnijder en een julienne rasp
Een M2 Competition![]()
Ah, dus gij zijt de blurred fietser hieronder?Ha op die manier.
Niemand droogt mij af met mario kart!
als ze mij voorbij gaan krijgen ze een knietje
Ah, dus gij zijt de blurred fietser hieronder?
![]()