RealFlub
Crew Member
het zou gewoon niet mogen dat je na 3 jaar al uw batterij moet vervangen.Zon batterij is nu ook de kost niet he.
op mijn hyundai, na 3 jaar ook al een bobine moeten vervangen.. duidelijk het topbeeld van kwaliteit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het zou gewoon niet mogen dat je na 3 jaar al uw batterij moet vervangen.Zon batterij is nu ook de kost niet he.
Als het dat maar isInnige deelneming. Na 3 jaar mag je er een nieuwe batterij indoen :') 2 collega's hebben die ook als bedrijfswagen, en allebei op een week na, de batterij kapot
Mijn schoonouders hebben beiden een Hyundai en zijn content. Een i20 die weinig gebruikt wordt, en een Tuscan. Mijn schoonpa heeft zijn 2e Tuscan trouwens dus dat kan niet slecht zijn.Is da Louis Rosman zijne zetel?3 keer dit, ter vervaning van de sofa die echt niet goed is voor rug, nek, schouders, bekken etc:
MCombo 7546 Electric Riser Relaxing Chair with 3 Motors Separately Adjustable Headrest, Backrest and Footrest Separately Adjustable Reclining Position up to 165° (Grey) https://www.amazon.de/dp/B095RZ3DY8/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_2PS0AGSD3TRN0725M1E9?_encoding=UTF8&psc=1

3 keer dit, ter vervaning van de sofa die echt niet goed is voor rug, nek, schouders, bekken etc:
MCombo 7546 Electric Riser Relaxing Chair with 3 Motors Separately Adjustable Headrest, Backrest and Footrest Separately Adjustable Reclining Position up to 165° (Grey) https://www.amazon.de/dp/B095RZ3DY8/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_2PS0AGSD3TRN0725M1E9?_encoding=UTF8&psc=1
heerlijk, met 3 losse 'relax fauteuils' kan ik ze ook allemaal naar de TV richten, zoals Joey het zou gewild hebben
Wij hebben hier sinds afgelopen zomer een elektrische relax (2-zit) met deftige ondersteuning. Ik zou nooit meer een normale zetel willen!

Wagens gaan echt onbetaalbaar worden vrees ik.het zou gewoon niet mogen dat je na 3 jaar al uw batterij moet vervangen.
op mijn hyundai, na 3 jaar ook al een bobine moeten vervangen.. duidelijk het topbeeld van kwaliteit.
Dat zou inderdaad niet mogen. Normaal gezien zeggen ze dat een batterij gemiddeld 5-6 jaar meegaathet zou gewoon niet mogen dat je na 3 jaar al uw batterij moet vervangen.
Ik ben voor Hyundai gegaan voor de kwaliteit van het interieur. Er zitten goedkopere stukken in, maar het is 10 keer beter dan een Fabia die ca even duur is, maar aanvoelt als een potje yoghurt.Wagens gaan echt onbetaalbaar worden vrees ik.
Na 3 jaar een batterij vervangen is echt schandalig.
Elke wagen die ik heb gekocht is er qua kwaliteit echt duidelijk op achteruitgegaan.
Een goed koptelefoon is priceless... en bij tijden prijzig.Een gesloten hoofdtelefoon (Meze 99 classic) zodat ik, als ik 's avonds muziek luister, Spongebob er niet meer door hoor...
![]()
moeten googelen wie dat is, maar die zetel lijkt er inderdaad een beetje op. stofje lijkt wel wat anders en de zijne precies wat breder (of is da een smal ventje?)Is da Louis Rosman zijne zetel?![]()

Is die nog steeds belachelijk slecht?GTA trilogy remaster
?? waarom zou die slecht zijn?Is die nog steeds belachelijk slecht?
Indien ja: laat deze a.u.b. aan u voorbijgaan want het is niet de goede manier om deze klassiekers te beleven
Ik moest toch even zoeken naar de aap. Hij moet vast nog uit de mouw komenAap-lamp
![]()