Wat heb je vandaag gekocht?

Daarnet nog rond 19u eens naar Ikea geweest, de eerste keer in meer dan een jaar. Op voorhand al eens gekeken om mijn klein bureau'ke op mijn slaapkamer eens te upgraden en iets meer plek te creëren, zodat ik ook daar eens wat meer kan telewerken in wat meer privacy. Zit nu eigenlijk constant beneden in de living te telewerken aan mijn main desktop en er is soms gewoon wat te veel lawaai (ma die aan't koken is 's middags of eens stofzuigen, dampkap die aanstaat, hond die af en toe begint te blaffen).
heb op mijn slaapkamer al bijna 15 jaar zo'n klein kastje waar mijn tv op staat en een klein bureau'ke (80cm breed en 50cm diep) waar mijn tweede, oudere desktop staat (die ik veel minder gebruik).
Nu een Linmon 100x60 gekocht waar oa. mijn tv op komt te staan en dan nog een Lagkapten 120x60 om een L-vorm te creëren en daar mijn pc scherm op te zetten én dan ook mijn werklaptop eventueel. Samen met een Alex ladenblok en een paar Olov verstelbare poten :)
Kost niet superveel maar t'is toch proper genoeg om eens af te wisselen met telewerken beneden/boven.

Blij worden van nieuwe meubels is een teken van oud worden. Ik spreek uit ervaring :laugh:
Een van mijn meest voldoening aangevende aankopen van de laatste 5 jaar was een goed hermetisch afsluitende vuilbak kopen voor restafval. Ik ben de eerste week na de aankoop gewoon verschillende keren een paar minuten naar mijn prijsbeest gaan staren.

Een van mijn meest voldoening aangevende aankopen van de laatste 5 jaar was een goed hermetisch afsluitende vuilbak kopen voor restafval. Ik ben de eerste week na de aankoop gewoon verschillende keren een paar minuten naar mijn prijsbeest gaan staren.
Die hermetisch afsluitende pamperemmers zijn ook bewonderenswaardig hoor! :love:

Laatst bewerkt:
En ook alle andere mochten niet in de vaatwas (de bakskes waar de rijst in zitten dus wss) en dat was een no-go voor mij

deze kwam er als vaatwasbestendige het beste uit in de reviews.

voor 40 euro kunde ni sukkelen hé, is het toch niet dat dan kan ik later wel es upgraden.
Koken er al een paar maanden rijst, couscous, ... in en zijn er heel content van.
allez ja, wat is 40 euro tegenwoordig nog? 18 seconden verwarming op gas?
Elke dag een seconde minder! :unsure:
Ne rijstkoker. :unsure:

@Tomski thx dude. :thinking:
:biglaugh:
al jaren slijt ik ricecookers alsof het voor mezelf is
:rofl:

Terug
Bovenaan