Wat heb je vandaag gekocht?

Nieuwe Huawei monofasige omvormer 4Kwp met thuisbatterij 10Kwh
Originele omvormer destijds gekocht nav prosumenten (2,2Kwp --> dekte ons jaarverbruik met terugdraaiende meter perfect, maja :() en daar is de compatibele batterij al niet meer voor te krijgen >_>

Kost iets, maar imho de investering wel waard. Premie ook nog aanwezig dus eind totaal daalt wel €1700
Wordt eind februari geplaatst

(Had getwijfeld om SolarEdge te nemen met peakshaving etc maar was nog eens €2000 duurder)

Een fitness abonnement. :unsure:
Eigenlijk zou je zoiets moeten kunnen gewoon per sessie betalen. De winst die ze halen uit mensen die het dan toch na een maand laten hangen moet enorm zijn.

** Aub geen vragen naar een ‘beurtenkaart voor Mulan’. Onze app staat nog niet op punt. **

Eigenlijk zou je zoiets moeten kunnen gewoon per sessie betalen. De winst die ze halen uit mensen die het dan toch na een maand laten hangen moet enorm zijn.

** Aub geen vragen naar een ‘beurtenkaart voor Mulan’. Onze app staat nog niet op punt. **
Dat doen ze ook, is 10 Euro per "beurt".

Ne rijstkoker :) met warmhoud functie en voldoende groot reservoir. En 2 mandjes zodat je ook groenten en zo er mee kunt stomen.

't is wel gene cuckoo geworden, was es aan het rondkijken online maar de meeste waren 250-450 euro.. vond ik er toch wel een beetje over.

Ne rijstkoker :) met warmhoud functie en voldoende groot reservoir. En 2 mandjes zodat je ook groenten en zo er mee kunt stomen.

't is wel gene cuckoo geworden, was es aan het rondkijken online maar de meeste waren 250-450 euro.. vond ik er toch wel een beetje over.
Beste aankoop dat wij gedaan hebben, altijd perfecte rijst en die warmte functie is hemels.

Die prijzen van een Cuckoo zijn dan ook helemaal koekoek. Welke is het geworden? Ben ook aant kijken daarnaar.

Die prijzen van een Cuckoo zijn dan ook helemaal koekoek. Welke is het geworden? Ben ook aant kijken daarnaar.

En ook alle andere mochten niet in de vaatwas (de bakskes waar de rijst in zitten dus wss) en dat was een no-go voor mij

deze kwam er als vaatwasbestendige het beste uit in de reviews.

voor 40 euro kunde ni sukkelen hé, is het toch niet dat dan kan ik later wel es upgraden.

En ook alle andere mochten niet in de vaatwas (de bakskes waar de rijst in zitten dus wss) en dat was een no-go voor mij

deze kwam er als vaatwasbestendige het beste uit in de reviews.

voor 40 euro kunde ni sukkelen hé, is het toch niet dat dan kan ik later wel es upgraden.
Thanks. Voor 40,00 euro kunde inderdaad niet sukkelen. Het proberen waard.

Terug
Bovenaan