Vrouwtje Theelepel
Well-known member
Blijven gepelde teentjes niet even goed?Moh!!
wel overkill als je maar 1 teentje nodig hebt![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijven gepelde teentjes niet even goed?Moh!!
Ik ga eerst es proberen met zo 2 metalen potjes op elkaar te zetten en er een teen of 3 mee te pellen.
Blijkbaar niet:Blijven gepelde teentjes niet even goed?
Een losse, ongepelde knoflookteen blijft zo ongeveer drie weken goed. Wanneer je de schil van de knoflook afhaalt, gaat hij sneller achteruit. Een gepelde knoflookteen kun je na een week namelijk al weggooien. Als je ‘m in de koelkast bewaart dan, anders is het nog eerder met het ding gedaan.
www.dekooktips.com
Dat bestaat ofwa?Ik koop gepelde en gesneden look uit de diepvries, Boni heeft zo kleine zakjes.
#lazyhousewife

Dan gebruik je dat kleine potje waar ze ze achteraf in doen.Moh!!

Maar 1 teentje look?Moh!!
Dat bestaat ofwa?
Kersenpittenkussentje XL is goedgekeurd door mijn rug![]()
Echt, het is geen look (gebeurt al niet snel) of véél look.Maar 1 teentje look?
![]()

Zondag nog gember in de lookpers gestoken, ging goed. Stevige lookpers heb ik dusDe ultieme luie chef doet dit:
https://www.epicurious.com/expert-advice/leave-the-peel-on-when-you-use-a-garlic-press-article
Mijn lookpers is in twee gebroken omdat ik daar perse gember mee wou pletten
In my defence, vermoedelijk was er al wel sprake van metaalmoeheid door jarenlang misbruik.

Wat is het voordeel daarvan tegenover de meterstanden via de website van Fluvius?Een p1 homewizard meter, op advies van iemand hier op 't forum.
Nu heb ik online zicht op mijn afname van electriciteit.![]()
![]()
Real timeWat is het voordeel daarvan tegenover de meterstanden via de website van Fluvius?
M’n favoriete stripreeksBuck Danny 58
Buck Danny Classic 8
En blijkbaar komt er 02/03 ook een Buck Danny Origin uit dus die ook maar besteld![]()