Wat heb je vandaag gekocht?

Een nieuwe lookpers. Ik heb de onze gisteren kapot geknepen. :wallbash: Nochtans niet eens zo hard geduwd ofzo.
En een blikopener, want die had ik ook al stuk gemaakt en vrouwlief had er plots een nodig. *oops*

Een nieuwe lookpers. Ik heb de onze gisteren kapot geknepen. :wallbash: Nochtans niet eens zo hard geduwd ofzo.
En een blikopener, want die had ik ook al stuk gemaakt en vrouwlief had er plots een nodig. *oops*
Hier sinds enkele weken ook een nieuwe lookpers.
Had ik geweten hoe goed die werkt had ik de oude al jaren geleden weggesmeten!

Straks komt hier een nieuw XL kersenpittenkussentje toe

giphy.gif

Oud worden, het is met wat.

Tolino e-reader. Ik had veel .EPUB-boeken liggen, en dat leest toch niet zo aangenaam op een iPad. Heeft me niets gekost, want lag gewoon stof te happen in een kast bij de vriendin.

In plaats van je aangevallen te voelen door dergelijke, niet eens slecht bedoelde kritiek, zou je natuurlijk ook tips en goedbedoelde info kunnen volgen. Nu komt het gewoon arrogant over.
Ja @Squidward het is denk ik effectief gewoon goed bedoeld, ik heb zelf met de onze gezien dat (voor hem) de juiste voeding echt gezorgd heeft dat hij zich duidelijk beter voelt, z'n vacht er beter uit ziet, ... dus ook van mij gewoon de tip om toch eens iets te proberen dat minder vulstof (en rommel) bevat en meer voedingswaarde heeft.

In plaats van je aangevallen te voelen door dergelijke, niet eens slecht bedoelde kritiek, zou je natuurlijk ook tips en goedbedoelde info kunnen volgen. Nu komt het gewoon arrogant over.
Ow, ik las dat enkel als ludiek/grappig en niet als "volgens die betweters vergiftig ik mijn hond!". 🤷🏼

Ow, ik las dat enkel als ludiek/grappig en niet als "volgens die betweters vergiftig ik mijn hond!". 🤷🏼
Als er in het specifieke topic/onderwerp geen enkele reactie komt en hier plots dit, dan zie ik dat niet als ludiek, maar als niet tegen enige vorm van kritiek kunnen. Reageert ze op het originele onderwerp met een meer inhoudelijker reactie dan een smiley, dan zou ik deze post ook anders zien. Nu is het gewoon weer eens van: "oei, men valt me aan en ik heb er eigenlijk geen antwoord op, maar toch is de rest fout", terwijl niemand haar aanvalt, maar gewoon tips geeft om haar huisdier wat gezonder in het leven te zetten.

Terug
Bovenaan