Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welk? De vriendin wilt ook een nieuw hoewel men kleren toch altijd gewassen zijn dus ben eerder geneigd dat dan niet te doenNieuw wasmachien, 1 januari en het was over en out voor onze vorige (gekocht anno 2014). Was een Whirlpool, nu gegaan voor een duurdere Miele, dat zou langer moeten meegaan, ben curieus....
Ook beseft dat de aankoop van een wasmachine (die ikzelf eerlijkheidshalve niet zal gebruiken) me veels te happy maakt, ben oud aan't worden.
. Maar is ook van 2014.Zal PM sturen, ben nl. van dezelfde mening maar soit...... (die van ons was trouwens van 2016, niet 2014, had k fout gegokt)Welk? De vriendin wilt ook een nieuw hoewel men kleren toch altijd gewassen zijn dus ben eerder geneigd dat dan niet te doen. Maar is ook van 2014.
Ze wilt dan een Miele met smart functies enzo, dan zit je al snel boven de 500€ dat ik een normale prijs voor een wasmachine vind…
Een blauwe naaimachine is al meer dan voldoende.Ik zie nu pas uw bericht: die van Jamie Oliver.Zoek ik ook nog. Welke gekocht?

Ik heb sinds vorig jaar ook een donsjas van Canada Goose aangeschaft en dat is echt heerlijk warm. Precies of je in een slaapzak rondloopt.Toch gezwicht voor een jas van canada goose, mezelf toch een eindejaar cadeau doen.
Laat het nog maar een goede nawinter worden, zalige jas wel.
Hopelijk goed voor meerdere jaren, maar mij kennende kan ik daar wel weer even met verder.
Ik heb sinds vorig jaar ook een donsjas van Canada Goose aangeschaft en dat is echt heerlijk warm. Precies of je in een slaapzak rondloopt.
Blauwe kleur begint op sommige plaatsen wel te vervagen, dat wordt iets om in het oog te houden.
Vandaag is mijn eerste paar Red Wing Blacksmith aangekomen Al lang aan het twijfelen om in een paar te investeren en nu toch maar gezwicht. Eerste indrukken zijn zeer positief en ze zitten al redelijk comfortabel.
Oei, dat is ook snel. Hopelijk gaat die toch heel wat jaren mee.Ik heb sinds vorig jaar ook een donsjas van Canada Goose aangeschaft en dat is echt heerlijk warm. Precies of je in een slaapzak rondloopt.
Blauwe kleur begint op sommige plaatsen wel te vervagen, dat wordt iets om in het oog te houden.
Da’s indrukwekkend veel pr0n!Een WD My Passport 5TB Black ter vervanging van mijn Lacie 2TB die wat te klein begint te worden.