Wat heb je vandaag gekocht?

Welke bureaustoel?

Hier zo slim geweest om mijn nieuwe bureau te bestellen maar een bureaustoel ben ik vergeten...

:Genius:

Ergonomie en draagkracht zijn belangrijk voor mij, alsook de max zithoogte.

een rozijnenbrood en een ribbeke op de markt. voila, mijn kerstmenu is ook weer gereed (voor de duidelijkheid: rozijnenbrood voor nu en ribbeke vanavond met kroketjes)

Tickets voor Lord of the rings in concert :love2: Heb indertijd enkel return of the king in concert kunnen meepikken, maar dat blijft me nog steeds enorm bij. Nu dus The Fellowship gaan kijken in mei.

Na lange tijd te klooien op een goedkoop keyboard een deftigere digitale piano gekocht (Roland FP-30X) om me eindelijk wat meer toe te leggen op het leren van piano (incl pianolessen)

Na lange tijd te klooien op een goedkoop keyboard een deftigere digitale piano gekocht (Roland FP-30X) om me eindelijk wat meer toe te leggen op het leren van piano (incl pianolessen)
Digitaal of bij een leerkracht de lessen volgen?
Zou ook wel weer willen starten maar digitaal zou makkelijker zijn (als in flexibeler, niet dat de noten plots makkelijker gaan zijn 😝), denk ik?

Digitaal of bij een leerkracht de lessen volgen?
Zou ook wel weer willen starten maar digitaal zou makkelijker zijn (als in flexibeler, niet dat de noten plots makkelijker gaan zijn 😝), denk ik?

Bij een leerkracht lessen volgen, als beginnende pianospeler lijkt het mij voornamelijk belangrijk dat er iemand fysiek kan kijken hoe mijn vingerzettingen / houding / techniek is en kan bijsturen waar nodig zodat ik een deftige basis heb om op voort te bouwen.
Als het enkel muziektheorie zou zijn dan is digitaal inderdaad gemakkelijker qua flexibiliteit.

flisat-kindertafel__0735831_pe740206_s5.jpg

Simpel speeltafeltje voor ons kleine meisje Blijkbaar populair want gisteren geen meer op stock en vandaag waren er 17 op voorraad. Bij aankomst 's avonds in de lokale Ikea lag er gelukkig nog eentje.

Nieuw wasmachien, 1 januari en het was over en out voor onze vorige (gekocht anno 2014). Was een Whirlpool, nu gegaan voor een duurdere Miele, dat zou langer moeten meegaan, ben curieus....

Ook beseft dat de aankoop van een wasmachine (die ikzelf eerlijkheidshalve niet zal gebruiken) me veels te happy maakt, ben oud aan't worden.

Een vuilbak.

Blij dat ik hem niet aan 199 gekocht heb tijdje terug. Nu 122€ incl de 10€ nieuwsbriefkorting.

Kleren voor een eeuwig groeiend kind. Dat het gvd duur is. Solden zijn nog een lachertje op moment maar hij kan niet in zijn bloot gat rondlopen dus ja…

Quick fix: stoppen met eten geven. 2x bespaard. :)
(Nee, ik heb geen kinderen. Mss maar best.)

In mijn herinnering had de kringloopwinkel op de baan tss Kortrijk en Harelbeke (als die er nog is?) best nog een OK aanbod wat kledij betreft. Is misschien ook een oplossing?

Toch gezwicht voor een jas van canada goose, mezelf toch een eindejaar cadeau doen.
Laat het nog maar een goede nawinter worden, zalige jas wel.
Hopelijk goed voor meerdere jaren, maar mij kennende kan ik daar wel weer even met verder.

@Squidward
Wij kopen de kinderkleren op van een gezin met ook 2 jongens, net als hier. Telkens een volgende kledingmaat in een lot.
Ze hebben exact dezelfde kledingsmaak (Marvel-superhelden, Paw Patrol, stoere onesies, ...) als onze gastjes.

Kost ons 150€-200€ per keer, maar nieuw zou het anders een veelvoud kosten. Misschien ook te overwegen...

Terug
Bovenaan