Wat heb je vandaag gekocht?

Nog 2 plaatjesboeken alweer. Straks denken mensen nog dat ik niet kan lezen :unsure:

gJw4Sf9.jpg

Een hoop mutsen. Vrouwlief heeft mijn haar iets te kort af gedaan en met een vleesklak rondlopen is nu precies niet mijn schtijl. :smurf:

Nog 2 plaatjesboeken alweer. Straks denken mensen nog dat ik niet kan lezen :unsure:

gJw4Sf9.jpg
Ik zie u geregeld van dit soort boeken posten en vind dat dan altijd intrigerend. Deze ook even opgezocht en leek me ook wel interessant.

Ondertussen al een mooie boekenkast vol of liggen ze uitgestald op een extreem grote salontafel?

Ik zie u geregeld van dit soort boeken posten en vind dat dan altijd intrigerend. Deze ook even opgezocht en leek me ook wel interessant.

Ondertussen al een mooie boekenkast vol of liggen ze uitgestald op een extreem grote salontafel?
Goh nee, 't is een eerder bescheiden collectie. Ik heb daar een plaats voor onder mijn tv-meubel :). Ben vooral geïnteresseerd in boeken zoals dit en making of/artbooks van film en games. Soviet Seasons is een klein boekje maar vind het echt fantastisch ^^

Heb ook zo'n gigantisch grote gekregen. Zijt ge dus niks mee he :sarcastic::biglaugh:
Jawel, je koopt u een liter cecemel. Of die oploscecemel

En je maakt zo 1 gigantische kop klaar waar je dan het volgende half uur aan slurpt.
Het helpt ook om aan uw 2 liter vochtinnemen te komen dat je op een dag zou moeten doen.

Jawel, je koopt u een liter cecemel. Of die oploscecemel

En je maakt zo 1 gigantische kop klaar waar je dan het volgende half uur aan slurpt.
Het helpt ook om aan uw 2 liter vochtinnemen te komen dat je op een dag zou moeten doen.
Kan meer in of 1 liter hoor, is ééntje van 5 liter

Ga je in de sneeuw rijden met een kruiwagen? :thinking:
Nee :lol:

Maar omdat die stomme aannemer van de buren tegengewerkt heeft zijn mijn 12 paletten stenen niet op de betonplateau geraakt en kan ik nu alles naar achter dragen met de hand. En met gewone kruiwagen kan ik er maar 4 per keer stapelen wegens lang en breed formaat. Dus een platte kruiwagen nodig.

De kettingen zijn voor bij te hebben in de kerstvakantie in oostenrijk

Terug
Bovenaan