Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon één keer geen vleesjes bestellen in 't frituur en je kan je zo'n Jura kopenDat geef ik er ni aan, met de beste wil ter wereld niet.

Kwestie van voorkeuren, die van ons drinkt véél koffie en koopt uitstekende bonen waar hij veel minder aan kwijt is dan tijdens de Nespresso periode. Voor het gebruik is die machine op twee jaar meer dan terugverdiend. Een tube Nespresso capsules per dag, bij bezoek een pak meer, dat liep op. Nespresso machine was na 18 maanden ook meestal ‘op’. Da’s nu eigenlijk iets waar ik niet moeilijk over gedaan heb, als dat het plezierke is dan is dat ok voor mij. Mocht ik nu zo een machine voor bioscoop of fast food cola in huis kunnen krijgen, ik was ook heel content.Dat geef ik er ni aan, met de beste wil ter wereld niet.
Kraanwater, CO2 en siroop... haute cuisine.Mocht ik nu zo een machine voor bioscoop of fast food cola in huis kunnen krijgen, ik was ook heel content.
Ne sodastream dus.Kraanwater, CO2 en siroop... haute cuisine.
De bestemming zal bepalen of iets een investering is. Als je die koffiemachine wilt gebruiken om koffies te verkopen dan is dat een investering. Pokemon, Lego, whiskey, sjacossen, ... dat zijn geen investeringen maar beleggingen. Die dingen renderen niet door gebruik maar je speculeert op een toekomstige waardestijging.Ik snap echt niet hoe een koffiemachine van >200€ een investering is. Lego, pokemonkaarten en beleggen, dat zijn investeringen. Dat rendeert (hopelijk), maar een koffiemachine? Filterke 4, heet water en goede bonen, al de rest is blabla.

Investering? Nee. Verstandige aankoop? Sure. Deze week een De'longhi machine gekocht ter vervangen van mne Dolce Gusto. Met bonen kosten mn koffies minder als den helft van de prijs van die capsules, en die dolce gusto's zijn om de 1.5 a 2 jaar gewoon versleten/kapot want das allemaal plastiek, en met cyber monday hebk er 250 voor betaald dus ik ben nen contente mens met mijn aankoop.Ik snap echt niet hoe een koffiemachine van >200€ een investering is. Lego, pokemonkaarten en beleggen, dat zijn investeringen. Dat rendeert (hopelijk), maar een koffiemachine? Filterke 4, heet water en goede bonen, al de rest is blabla.
Kerstcadeau voor mezelf: aan veel te veel geld speciale editie biertjes
Gelukkig veel bewaarbieren dus het moet niet allemaal ineens op
Zeer benieuwd naar de Geuze Boon Apogee!

Awel, mijne frigo of kelderbewaarbieren?
nog NOOIT van gehoord.![]()

Awel, mijne frigo of kelder
De death row van bier in huis![]()

Vraag ik me ook wel afHoe marcheert dat eigenlijk ?
Je haalt Office '21 af , installeert dat en activeert dan met die aangekochte key ?
Ben altijd redelijk wantrouwig tegenover zo'n sites maar hier is de office '19 sinds eergisteren vervallen.