Renegadexxripxx
Well-known member
5 filtersets voor mijn D systeem.
Yay -120€...
Yay -120€...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig ben je geen vrouw met een D5 filtersets voor mijn D systeem.
Yay -120€...

Don't fuck it up.200 euro aan vlees bij Atelier Francois, waaronder een wagyu biefstuk
Ik wil het al een eeuwigheid eens proberen, en ze geven 30% korting op alles dus toch maar de knoop doorgehaktBiefstuk van 70 euro, maar ik ben nu wel benieuwd.
200 euro aan vlees bij Atelier Francois, waaronder een wagyu biefstuk
Ik wil het al een eeuwigheid eens proberen, en ze geven 30% korting op alles dus toch maar de knoop doorgehaktBiefstuk van 70 euro, maar ik ben nu wel benieuwd.

Custom PS5 Controller, laten overkomen vanuit Canada, goedkoop was het niet
![]()
Ik zie die foto ni en nu ben ik benieuwd.
NiceLink aangepast

ge gaat het nog eens mogen aanpassenLink aangepast

Misschien dan liever een wagyu burgerke bestellen voor zoiets. Misschien dat de gemiddelde bien cuit eter daar ietsje gelukkiger mee is.Don't fuck it up.
Stel u voor, een Wagyu bien cuit.
Merci, wist ni dat em bestond. Meteen toegevoegd aan de favourites. In de zomer toch ook is een beetje van bestellen. Hopelijk hebben ze dan ook iets spannend in portfolio als extraatje. Iets zoals krokodil of kangoeroe.200 euro aan vlees bij Atelier Francois, waaronder een wagyu biefstuk
Enfin soit maakt ni uit, een groot beest op vier poten dat hier niet rond loopt.ge gaat het nog eens mogen aanpassen![]()

Wij hebben een Jura. Ok ding was duur maar heb jij als koffieliefhebber nog niet gedacht aan een ‘investering’?Ne nieuwe Senseo.
Vroeger nooit fan van geweest ( ik vond die pads van senseo zelf op de ballen trekken) maar sinds we in Duitsland een merk gevonden die "kräftige" pads heeft ben ik helemaal verkocht.
Nu was onze oude senseo de geest aan het geven en hebben we es een duurder modelleke genomen waarbij je de intensiteit nog es kan instellen ook. Genieten
Op het strafste moet ie nu niet onderdoen voor mijn Lavazza espresso machineen dat aan een fractie van de prijs per koffietas
Dat geef ik er ni aan, met de beste wil ter wereld niet.Wij hebben een Jura. Ok ding was duur maar heb jij als koffieliefhebber nog niet gedacht aan een ‘investering’?