Wat heb je vandaag gekocht?

Ne nieuwe Senseo.

Vroeger nooit fan van geweest ( ik vond die pads van senseo zelf op de ballen trekken) maar sinds we in Duitsland een merk gevonden die "kräftige" pads heeft ben ik helemaal verkocht.

Nu was onze oude senseo de geest aan het geven en hebben we es een duurder modelleke genomen waarbij je de intensiteit nog es kan instellen ook. Genieten :love:

Op het strafste moet ie nu niet onderdoen voor mijn Lavazza espresso machine :love: en dat aan een fractie van de prijs per koffietas

Ne nieuwe Senseo.

Vroeger nooit fan van geweest ( ik vond die pads van senseo zelf op de ballen trekken) maar sinds we in Duitsland een merk gevonden die "kräftige" pads heeft ben ik helemaal verkocht.

Nu was onze oude senseo de geest aan het geven en hebben we es een duurder modelleke genomen waarbij je de intensiteit nog es kan instellen ook. Genieten :love:

Op het strafste moet ie nu niet onderdoen voor mijn Lavazza espresso machine :love: en dat aan een fractie van de prijs per koffietas
images

Nee maar echt, ik daag u uit!

Deze pads moet je hebben (en ik heb er al veel geprobeerd)

Ik rij er speciaal meerdere keren per jaar voor naar Aachen en koop dan telkens 30-40 pakjes

24525841_digital-image.png

Nee maar echt, ik daag u uit!

Deze pads moet je hebben (en ik heb er al veel geprobeerd)

Ik rij er speciaal meerdere keren per jaar voor naar Aachen en koop dan telkens 30-40 pakjes

24525841_digital-image.png
Dat zijn dus minstens 1200 - 1600 pods per jaar dat je drinkt.

Hopelijk ben je niet de enige thuis die koffie drinkt. :unsure:

Nintendo switch oled bij amazon.fr voor 304.99
was 311, maar kreeg voor een of andere reden nog extra korting. Wel pas levering tegen begin januari :p. Maar aan die prijs is het me het wachten wel waard.

Tegelijkertijd nog de isnchrijvingsbon aangevraagd die een korting gaf van 10€.
Was dan 10€ duurder dan dit : https://www.bol.com/nl/nl/p/philips...m=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl

maar kon ik mee leven.

Terug
Bovenaan