Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zat de ijsrots er niet bij of is dat een andere doos?
Waar gekocht en hoeveel betaald, als ik vragen mag?je kon er maar 1 kopen per account. Goei dinges! Awoe aan al die opkopers die meerdere sets kopen en de prijzen opdrijven!!!
Lego.com. preorder aan 629,99Waar gekocht en hoeveel betaald, als ik vragen mag?
Veel geld voor een boot die niet blijft drijvenLego.com. preorder aan 629,99

Die komt in de vorm van de voet van zijne kleine.zat de ijsrots er niet bij of is dat een andere doos?
Daar zeg je zoiets, @Tomski Wat doe je dan als uw kinderen daar mee willen spelen?Die komt in de vorm van de voet van zijne kleine.
Ze blijven daar af, bepaalde modellen die hier ter display staan komen ze niet aan of mogen ze kort onder supervisie es bekijken. En dat lukt aardig.Daar zeg je zoiets, @Tomski Wat doe je dan als uw kinderen daar mee willen spelen?
Moet die boot niet in twee delen gemaakt worden
Die kan idd in 2.Moet die boot niet in twee delen gemaakt worden
Is dit een ‘technische’ build? Niet dat ik deze direct kan of ga kopen maar bijvoorbeeld de supercars van Lego vond ik te moeilijk (voor zowel mijn inzicht als mijn vingers) maar de gebouwen van Expert zijn dan wel echt mijn ding. Daarmee dat ik het mij afvraag van deze. (Die grote gele bouwmachine dinges bijvoorbeeld is prachtig maar zou ik nooit kunnen)
Is dit een ‘technische’ build? Niet dat ik deze direct kan of ga kopen maar bijvoorbeeld de supercars van Lego vond ik te moeilijk (voor zowel mijn inzicht als mijn vingers) maar de gebouwen van Expert zijn dan wel echt mijn ding. Daarmee dat ik het mij afvraag van deze. (Die grote gele bouwmachine dinges bijvoorbeeld is prachtig maar zou ik nooit kunnen)

Kan die praten?Ron Swanson pop
maar als het met die Corona weer slecht gaat en we kunnen weer voor 2,5 jaar niet naar ginder dan gaan we toch al even toekomen met wat we meegebracht hebben.Wat neem je dan zoal mee uit Duitsland?Laatste dag Duitsland dus deze morgen na het inladen naar de supermarkt om de resterende kofferruimte op te vullen met alles wat we hier in België niet kunnen vinden. Bijna halve maandloon erdoor en we waren goed geladen. Voor mijn huis ligt een zeer hoge verkeersdrempel, volgeladen is dat altijd even schuren. Maar zo erg als vandaag zijn we nog nooit toegekomenmaar als het met die Corona weer slecht gaat en we kunnen weer voor 2,5 jaar niet naar ginder dan gaan we toch al even toekomen met wat we meegebracht hebben.