Wat heb je vandaag gekocht?

Een ski-mondmasker (verplicht in oostenrijk deze winter op de lift en aan den apres ski)

Maar om nie altijd helm en wanten te moeten afdoen hebben ze in deze handige windstoppersjaal een ffp2 masker gestoken.

De nieuwe Google pixel 6 besteld bij fnac (gisteren aangekondigd en leveringen zouden eind deze maand zijn)

Kheb zelf nog wat van de prijs kunnen af doen met lidkaart van de fnac (10€) mee in het mandje te zetten waardoor er 5% van de aankoopprijs af ging

Ziet er wel een goei gsm'eke uit, ben benieuwd

Een ski-mondmasker (verplicht in oostenrijk deze winter op de lift en aan den apres ski)

Maar om nie altijd helm en wanten te moeten afdoen hebben ze in deze handige windstoppersjaal een ffp2 masker gestoken.

bron?

Nice.

Ook ooit bijna gehad, wel een paar generaties ouder. Uiteindelijk niet toegehapt en een Volvo S60R gekocht ipv een W202 C43 AMG. Wel beetje spijt van gehad. Benz zou meer hooligan geweest zijn.

MERCEDES-BENZ-C-43-AMG--W202--1697_17.jpg

Een aantal gordijnrails bij de lokale Ikea. Ik dacht even lekker ecologisch te doen en die spullen op te halen met de wagen, echter is het voor mij goedkoper om ze met een bestelbusje door hen te laten leveren. :rolleyes: € 9,99 voor een ophaling had ik er ook weer niet voor over, als ik het voor € 4,95 aan mijn deur geleverd kan krijgen.

Zalig. Mooie fles ook.

Zou da enkel te koop zijn via de webshop, of komen die ook in bvb de Colruyt?

Edit, staat op de site van Collect&Go. Dinsdag eens omrijden :biglaugh:
Heb hem in de brouwer kunnen kopen.
Laat maar weten hoe hem smaakt.. Ik ga wachten op een goeie gelegenheid :p

Terug
Bovenaan