FlyingHorseman
Well-known member
Het is eindelijk zover. Ik heb een 65 inch OLED tv gekocht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een nieuwe wereld zal zich voor je openen.Het is eindelijk zover. Ik heb een 65 inch OLED tv gekocht.
Speciaal behangpapier kost nu eenmaal zoveel. Onze accentmuur kost evenveel van prijs als de rest van de living dat ze behangen hebben in vlies + geschilderd.Die lijntjes zijn dan van écht bladgoud of....? Volgens mij hebben ze een nul teveel gezet
Als ik dat vergelijk met het bepleisteren van onze tuinmuur, 3x moeten komen (pakt 6u werk) met materialen voor 800 euro.
En kan je al spelen? Of moet je van nul starten?
Alé, Mulan, een piano begint niet van nul, da begint van do re mi…En kan je al spelen? Of moet je van nul starten?
Of als je zoveel talent hebt om noten te lezen als ik heb: 1-2-3Alé, Mulan, een piano begint niet van nul, da begint van do re mi…

Van nul. ik ben al een aantal weken reviews aant bekijken en nu eindelijk de knoop doorgehakt...En kan je al spelen? Of moet je van nul starten?
Ik ben ook gestart met een Korg van 600 Euro, vind ik al starter een prima startpiano! Wel naar een muziekwinkel gegaan, het geluid van mijn Korg beviel me beter dan sommige duurdere en zeker goedkopere optiesVan nul. ik ben al een aantal weken reviews aant bekijken en nu eindelijk de knoop doorgehakt...
Tkost mij 620€ (inclusief statief en koptelefoon) Tis niet goedkoop, maar bijlange ook nie van de duurste.
Kzal er eerst hier thuis wa mee prutsen en dan waarschijnlijk toch een paar basislessen volgen
.
En daarna
Das wat anders dan guitar hero...En daarna
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe.Gamestoel kopen? Luxe gamestoelen shop je bij JYSK
Moderne en comfortabele gamestoelen koop je bij JYSK. Voor gamers op elk niveau. Snelle levering ✓ Laagste prijsgarantie ✓jysk.nl
Ik zit nauwelijks aan mijn bureau maar deze vond mijn rug ZO goed zitten in de winkel...![]()
Ik zit heel weinig aan mijn bureau dus weinig stress rondIk ben ook op zoek naar een nieuwe.
De vraag is hoe goed het zit na een paar maanden en dat valt vaak tegen, zeker voor die prijs vrees ik.
Niet simpel een goede stoel te kiezen...

Is echt nie moeilijk ze als je er de wil voor hebt, had veel meer last gitaar te leren dan piano.RESPECT!
Als er 1 ding is wat ik kon wensen dan was het toch wel piano spelen.