Mulan
Well-known member
Mijn moeder: wauw, heel geslaagd! Ik zou het nooit zelf kiezen maar ik vind het ècht prachtig!Het is niet mijn ding maar zolang jij er maar gelukkig mee bent hé.
Mijn vader: 't is speciaal.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn moeder: wauw, heel geslaagd! Ik zou het nooit zelf kiezen maar ik vind het ècht prachtig!Het is niet mijn ding maar zolang jij er maar gelukkig mee bent hé.

Zeer diplomatisch antwoord van uw vader.Mijn moeder: wauw, heel geslaagd! Ik zou het nooit zelf kiezen maar ik vind het ècht prachtig!
Mijn vader: 't is speciaal.
![]()
€448 voor iets dat niks bedektDit weekend gekocht: https://www.patriziapepe.com/be/en/apparel/dresses/long/rhinestone-mesh-dress-2A2259_A9U8_K103.html
Voor ons kinky feestje volgend weekend... Niet voor mij maar vriendin gaat dat dragen uiteraard![]()

Ziet er eerlijk gezegd uit als een maliënkolder, a very wrong kind of maliënkolder€448 voor iets dat niks bedekt![]()

Misschien 1tje voor in de gang of zo.Ja. Altijd handig voor als je eens in uw gang wil slapen, dan kan je die wekker zetten![]()
2 klokradio's voor 5€/stuk op amazon.nl
Wel FM maar dat blijft toch nog een tijdje en had vooral een klok nodig voor als ik weer eens wakker schiet omdat ik denk dat ik me overslapen heb.
En het was te goedkoop om er maar 1 te kopenMisschien 1tje voor in de gang of zo.

kwestie van in gang te geraken heJa. Altijd handig voor als je eens in uw gang wil slapen, dan kan je die wekker zetten![]()

Ja. Altijd handig voor als je eens in uw gang wil slapen, dan kan je die wekker zetten![]()
Dat vind ik dan weer niet erg... dat niks bedekken, de prijs iets minder€448 voor iets dat niks bedekt![]()

De papa ook met die put die hij mag graven.een Berg inground trampoline van 330cm doorsnede. De kindjes gaan blij zijn.

De papa ook met die put die hij mag graven.![]()

Dat worden barre maanden zonder frituursnacks.Tuin wordt volgende week aangelegd. Tuinaannemer gaat de put mee uitscheppen met zijn kraan en stabilise indoen![]()
Dat worden barre maanden zonder frituursnacks.